Alternativa la Youtube

20 Dec

Stiati ca exista o alternativa crestina la Youtube? Se cheama Godtube si are sufciente resurse pentru cei interesati. Evident, nu este atat de popular dar are materiale interesante. Si are intreucat a ajuns conform estimarilor Alexa la 7500 de vizitatori unici pe zi. Pentru cine nu stie, Alexa e un fel de Trafic.ro.

Aici este un material despre Craciun cu un final interesant.
Enjoy it!

2 răspunsuri to “Alternativa la Youtube”

  1. romoflorin 21, Decembrie, 2007 la 9:21 am #

    Ruben, multumesc de instiintare, mai fusesem pe el, dar acum mi-am facut si un cont.

  2. teologeanu 21, Decembrie, 2007 la 9:31 am #

    Eu am gasit multe materiale interesante. Probabil veti mai vedea informatii prelate de aici. Asta daca merg linkurile. 😦

Lasă un răspuns

