In loc de About

21 Ian

Am observat ca cea mai vizitata sectiune din site este About. Oamenii vor sa stie cu cine vorbesc si mai ales de la cine primesc mesaje.

Ei bine, in fine, am hotarat sa va spun cum ma cheama. Stiu ca sunt unii care cunosc acest amanunt, totusi, pentru ceilalti imi dezvalui identitatea. Numele meu este:






L-am scris intr-o limba de circulatie (la vremea ei)

5 răspunsuri to “In loc de About

  1. Paula 22, Ianuarie, 2008 la 2:35 am #

    Cu postul asta cred ca tocmai ti-ai generat si mai multe vizite la pagina de About. 🙂

  2. teologeanu 22, Ianuarie, 2008 la 9:24 am #

    Pai de ce?
    Am spus aici cum ma numesc.
    Sa continuu cu o descriere detaliata?!

  3. romoflorin 22, Ianuarie, 2008 la 11:01 am #

    Dar sa schimbi limba de circulatie ca suntem satui de blocaj in trafic. 🙂

  4. romoflorin 23, Ianuarie, 2008 la 2:30 pm #

    … adica la cuvantul asta m-am descurcat (Ruben), mai incolo.. stiu eu? 🙂

  5. teologeanu 23, Ianuarie, 2008 la 4:52 pm #

    Vezi ca lipseste o litera 😀

Lasă un răspuns

