Ce cauta oamenii pe blogul meu

24 Ian

Exista, cum bine stiti, preacinstiti bloggeri, mai multe metode de a aduna trafic pe blog. Sunt metode asupra carora ai control direct (trimitere de invitatii), metode asupra carora ai control partial (postarea pe alte bloguri) si metode asupra carora ai control foarte limitat sau deloc (vizitatorii trimisi de motoarele de cautare).

Despre aceasta ultima metoda vreau sa va povestesc mai jos. Cauta oamenii diverse cuvinte si ajung la mine. Dar la fraza de mai jos chiar nu ma asteptam sa reprezinte o punte catre acest loc.

Priviti, printre altele, cum ajung oamenii la blogul meu. Cautand fraze precum aceasta: ce intrebari sa-i spui unei fete de care. Si domnul Google ii trimte la mine pe cei care cauta dupa astfel de fraze.

Acum eu raman cu o nedumerire: Ce intrebari sa ii pun unui motor de care? De care ce?!? Pai tocmai asta e dilema.

Oricare ar fi motivul pentru care veniti, sunteti bineprimiti!

PS „Cautati si veti gasi!”

18 răspunsuri to “Ce cauta oamenii pe blogul meu”

  1. silvia 24, Ianuarie, 2008 la 12:38 pm #

    Am cautat si eu pe google fraza aia si mi-am dat seama cum a ajuns pe blogul tau. Cuvinte din intrebarea de mai sus se gasesc in niste comentarii de la „deformarea realitatii”. 🙂 Oricum nu conteaza cum ajung aici, ci conteaza sa citeasca si sa invete ceva.

  2. teologeanu 24, Ianuarie, 2008 la 12:43 pm #

    Aaaa, iata o fata mai inteligenta. Uite ca nu m-am gandit sa caut in comentarii.
    Oricum, urmeaza partea a doua la ce cauta oamenii…

  3. silvia 24, Ianuarie, 2008 la 12:49 pm #

    E vorba de comentariile lui claudiu
    „Sper sa nu supar fetele(si nici pretena) cu urmatoarea intrebare: Oare si … ” si
    „CUm ar fi sa-i spui unei fete de 13-14 ani “stii, arati ca o fata de 9 ani”. …

    Ce cauta oamenii e deja o poveste foooooooooooarte lunga.

  4. teologeanu 24, Ianuarie, 2008 la 12:54 pm #

    Il banuiam eu pe Claudiu de afirmatii d’astea.
    Da’ chiar asa dom’le sa ma indexeze gugle in felul asta?!

  5. silvia 24, Ianuarie, 2008 la 12:57 pm #

    Nu am observat eu bine dar al doilea comentariu era al meu 🙂
    asa ca nu e numai vina lui claudiu. mister gugle indexeaza tot ce prinde.

  6. teologeanu 24, Ianuarie, 2008 la 1:45 pm #

    Se iarta.

  7. waszlaw 24, Ianuarie, 2008 la 6:10 pm #

    te miri… eu cred ca sunt o groza de elevi care copiaza chestii de pe blogu’ meu…surpriza va veni cand vor lua un 4 la scoala pt referatul de doi lei pe care l-au copiat.

  8. teologeanu 24, Ianuarie, 2008 la 8:39 pm #

    🙂
    Pai daca dau sursa par mai credibili. De pilda pot spune ca Stefan cel Mare nu a murit in 1504 ci in …. Si demonstreaza cu linkul.

    Apoi e onorant sa ti se acorde atat credit incat sa fii copiat.

  9. waszlaw 25, Ianuarie, 2008 la 12:02 am #

    desigur, asta ma face sa fiu arogant…:)

  10. teologeanu 25, Ianuarie, 2008 la 12:11 am #

    De la aroganta la mojicie e doar un pas. 😉

  11. waszlaw 25, Ianuarie, 2008 la 3:22 am #

    stiu… incerc sa fiu moderat …putin cate putin.

  12. anaayana 25, Ianuarie, 2008 la 4:24 pm #

    Stii ce este si mai amuzant? Sa cauti pe google chestiile care au fost cautate de ei si au ajuns la tine. M-am amuzat de cateva ori facand asta punandu-ma in pielea personajului si am cautat:
    – o rasa de caine ciudat
    – sa mi spuna si mie cineva filme istoric
    – vreau sa compun o poezie
    – oameni vindecati datorita clonarii
    – barbatii neinsurati la mare cautare
    – poezi scrise de citit acum

    ce zici, cautari savante, nu?

  13. teologeanu 25, Ianuarie, 2008 la 10:15 pm #

    Bravos anaayana, vad ca si tu te „confrunti” cu vizitatori de acest fel.
    E, uite ca si Google mai da gherle.

  14. romoflorin 25, Ianuarie, 2008 la 10:56 pm #

    Uite o alta curiozitate!

    Ai microsoft word instalat pe computerul tau? Perfect. Atunci poate imi explici si mie ce se intampla daca deschizi o pagina in word si scrii

    =rand(200,90)

    apoi apesi tasta enter.

  15. teologeanu 25, Ianuarie, 2008 la 10:57 pm #

    Ha, ha, Eu am Word 2007. Dar folosesc Open Office

  16. ioanacezara 21, Martie, 2008 la 1:19 pm #

    Am ajuns pe acest blog, cautand ” Matei”. Si daca imi permiti, voi posta aici un link:
    http://sorinplaton.wordpress.com/2008/03/21/un-ingerash-care-are-nevoie-de-ajutorul-nostru/
    Fac aceasta doar pentru ca doresc cu disperare sa ajut un baietel. Sper sa nu te superi…si sa lasi acest mesaj…

  17. Rocsana 22, Martie, 2008 la 1:39 am #

    wow!…tare faza cu wordu’ ;)) habar nu aveam.care e explicatia pana la urma?vreo comanda ascunsa?mai exista si altele…?:D ;))

  18. teologeanu 22, Martie, 2008 la 1:16 pm #

    se numeste Easter egg. Da, probabil ca mai exista si altele.

Lasă un răspuns

