Un laptop de milioane

26 Ian

Daca te gandesti sa iti iei laptop si nu ai limite de buget, ia in calcul si urmatoarea optiune:

Vrei sa vezi ce poate o minunatie de asta? Uite:

6 răspunsuri to “Un laptop de milioane”

  1. Paula 26, Ianuarie, 2008 la 12:23 pm #

    Cel mai mult imi plac functiile touch-padului. Daca si al meu ar putea sa faca mai mult decat doar sa miste mouseul…mi-ar simplifica mult viata. 😀

  2. teologeanu 26, Ianuarie, 2008 la 2:53 pm #

    Touch padul e de vis. Intregul gadget e superb. Dar ca sa fim onesti are si defecte laptopul. Va las pe voi sa le descoperiti.

  3. romoflorin 26, Ianuarie, 2008 la 5:26 pm #

    ce sa mai, sunt impresionat! Unele chestii le stiam de la Oprea R. dar altele nici el nu le avea pe mac-ul lui.

  4. teologeanu 26, Ianuarie, 2008 la 9:31 pm #

    La 2000 de dolari… Si eu sunt fan Apple, dar ma chinui cu desktopul deocamdata.

  5. silvia 26, Ianuarie, 2008 la 9:52 pm #

    E grozav sa ai asa ceva da’ totusi e cam scump. 🙂 Lasa k e bun si desktopul. Deocamdata ma descurc mai bine pe el decat pe laptop (apropo, am facut inca un abonament, n-am mai luat router). Poate ca e si fiindca nu m-am acomodat inca cu Vista (e varza:).
    Am totusi o intrebare. A aparut asa ceva in Ro?

  6. teologeanu 26, Ianuarie, 2008 la 9:57 pm #

    Cam scump, intr-adevar, daca il iei pt filme sau muzica. Daca lucrezi in design, muzica sau tv. E cam tot ce iti trebuie. Pentru uz personal e un fel de Lincoln Navigator in Bucuresti. Sau, hai, Lamborghini.

    Eu as fi luat router. In timp se amortizeaza mai usor. Vezi ca abonamentul s-ar putea sa fii obligata sa il tii 1 an. 🙂

    Din ce am cautat eu pe .ro nu am vazut asa ceva. Probabil ca se aduce. Pe comanda.

Lasă un răspuns

