Primavara

2 Feb

vine cat de curand. Nu obisnuiesc sa urmaresc prognozele meteo. Nu mi se par credibile. Obisnuiesc sa urmaresc insa mersul lucrurilor intr-o biserica. Si in cazul meu, acolo unde slujesc. Mi se pare ca odata cu primavara avem noi oportunitati de implicare, de slujire si de identificare a noilor bucurii. Spune-mi felul in care iti gasesti locul. Spune-mi ideile pe care le ai si s-ar putea sa le vezi data viitoare aplicate. Cred in capacitatea creativa a persoanelor care vin la noi la biserica.

Asa ca: Avanti popolo 

Ne vedem diseara. Sau maine.

Lasă un răspuns

