Sa ne jucam II

3 Feb

Romoflorin

m-a provocat la un joc. Am acceptat. E vorba despre leapsa. Cu urmatoarea regula:

1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseste a 5-a propozitie/fraza.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu indrazni sa scotocesti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.

Raspunsul meu e aici:

„Hot illustrations for youth talks” Wayne Rice.
Avem pe Cineva care poate sta in locul nostru si poate raspunde corect. Numele lui este Isus. „Avem la Tatal un Mijlocitor, pe Isus Cristos, Cel neprihanit. El este jertfa de ispasire pentru pacatele noastre, si nu numai pentru ale noastre, ci pentru ale intregii lumi (I Ioan 2:1-2)

Langa ea, in ordinea apropierii era revista Practic in bucatarie. 🙂

Sa vedem: il provoc pe Evagrie la joc!

8 răspunsuri to “Sa ne jucam II”

  1. claudiuvdobra 4, Februarie, 2008 la 11:01 pm #

    Mai nenorocit dragul meu. Nu am nici o carte langa mine, decat dictionare de fra nceza, spaniola, italiana, ca cel de engleza imi este pe calculator :). Dar ca sa nu spui ca sunt rau, maine imi voi scoate din saculet cartea pe care o citesc la lucru (singurele momente in care mai pot citi de luni pana vineri sunt pauzele de masa. Citesc si mananc, mananc si citesc, daca nu ma uit la „Mirada critica” pe Canal 5 sau la „Los Simsons” pe Antena 3) si am sa caut sa intru in joc. Sper ca nu e prea tarziu :).

  2. teologeanu 5, Februarie, 2008 la 7:55 am #

    Niciodata nu e prea tarziu. Cat inca nu am inchis ochii. Dupa aceea, Dumnezeu cu mila.
    PS. Te stiu om citit, de aceea mi-am permis sa te provoc.

  3. gorgias 5, Februarie, 2008 la 3:19 pm #

    Leapsa asta n-are niciun sens. De ce pagina 123 si nu 432 ? O prostie.

  4. teologeanu 5, Februarie, 2008 la 6:45 pm #

    E vorba de un joc, Gorgias, La fel ca si leapsa adevarata.

  5. teologeanu 6, Februarie, 2008 la 9:45 am #

    adica am dat in mintea copiilor 🙂

  6. claudiuvdobra 7, Februarie, 2008 la 12:43 am #

    Nu as spune ca ai dat in mintea copiilor, doar ca esti inca un copil:). Iar daca nu ma crezi ca esti un copil mare uita-te in oglinda si spune-mi ce vezi! Nu vezi un copilul de ieri care visa la ziua de maine? Nu vezi copilul de azi care rade de copilariile copilului de ieri? Nu vezi copilul de maine care ar dori sa fie din nou copiul de ieri?
    🙂

  7. teologeanu 7, Februarie, 2008 la 9:25 am #

    Mi-as dori, e drept, sa fiu copil, cine nu si-ar dori asta, dar asta nu ma absolva de responsabilitatile prezente. Vad acel copil de ieri care visa iar azi evalueaza acele visuri si vad ca in mare s-au implinit.
    By God’s will!

Trackbacks/Pingbacks

  1. E timpul pentru joaca « Amintiri din studentie - 6, Februarie, 2008

    […] copil. Sa te joci! Sa fii liber in universul tau! Cred ca in situatia asta a ajuns prietenul meu Ruben de m-a provocat zilele acestea la un joc! Si inca ce joc! E vorba despre leapsa, dar in sistem […]

Lasă un răspuns

