Sa ne jucam

10 Feb

Am primt de la un prieten, Marius, acest link. L-am testat si am iesit sub nivelul asteptat. Desi stau foarte bine la capitolul familie.

Testati-l si amuzati-va, dar dati-va toata silinta sa ajungeti la 100%

4 răspunsuri to “Sa ne jucam”

  1. aspiring 18, Februarie, 2008 la 1:07 pm #

    😕 mi-a iesit 100% .. 😕

  2. teologeanu 18, Februarie, 2008 la 3:14 pm #

    bravo! felicitari. Eu nu am reusit sa trec de 75.

  3. Serbanescu Claudiu-Mihai 18, Februarie, 2008 la 5:19 pm #

    Nici eu nu am trecut de 75%!!!:(

  4. teologeanu 18, Februarie, 2008 la 8:06 pm #

    Asta ar trebui sa iti dea de gandit. 😉

Lasă un răspuns

