Ti-ai inchis telefonul?

10 Feb

Sa nu uiti sa iti inchizi telefonul…

Multumesc Marian!

9 răspunsuri to “Ti-ai inchis telefonul?”

  1. Ted 11, Februarie, 2008 la 1:04 am #

    You made my day! Thank you!

  2. teologeanu 11, Februarie, 2008 la 9:08 am #

    Cu placere Ted, esti mai mult decat binevenit!

  3. cezarpesclevei 11, Februarie, 2008 la 10:06 pm #

    Interesant. Cine e regizorul?

  4. teologeanu 11, Februarie, 2008 la 10:21 pm #

    ^

  5. romoflorin 14, Februarie, 2008 la 1:40 pm #

    Frate Ted, gandeste-te ca a pus clipul asta in biserica, duminica seara pe video-proiector. 😀 !

    Sa fi vazut fetele fratilor! 🙂

  6. Serbanescu Claudiu-Mihai 14, Februarie, 2008 la 6:46 pm #

    Da Florin dar chiar daca am pus filmuletul pe video-proiector tot am auzit un tel sunand!Si mi-a venit in minte ce ar fi fost sa pun filmuletul din nou, dar era in mijlocul predicii…

  7. teologeanu 14, Februarie, 2008 la 7:35 pm #

    Nu pot sa cred! Poate era cineva care nu vazuse filmuletul.

  8. silvia 15, Februarie, 2008 la 6:40 pm #

    Offffffffffffffffffff! scuze scuze scuze! Eu tin telefonul meu tot timpul pe silent din cauza scolii, dar duminica am luat celalat telefon si nici nu mi-a trecut prin cap sa mai verific daca e dat pe silent sau nu. Scuze inca o data!
    Claudiu, eu eram in birou cu copiii cand ati pus voi filmuletul. Daca il vedeam, il inchideam si eu pe-al meu

  9. teologeanu 16, Februarie, 2008 la 7:57 am #

    Gata Silviu,
    am deconspirat faptasul. Inca un succes total. Tot inainte. 🙂

    Later edit,
    Claudiu, ca Silviu e in tarile calde.
    Mea culpa.

Lasă un răspuns

