De ce iși oferă oamenii cadouri?

5 Mar

De ce iși oferă oamenii cadouri?
Oamenii iși fac cadouri, ca să nu fie nesimtiți.
(7 ani)

9 răspunsuri to “De ce iși oferă oamenii cadouri?”

  1. Paula 5, Martie, 2008 la 9:57 pm #

    Foarte la obiect. 😛 Numai un copil ar fi putut raspunde asa. 🙂

  2. Carina 6, Martie, 2008 la 8:54 am #

    Ca sa primeasca, as fi zis eu :))

  3. teologeanu 6, Martie, 2008 la 9:20 am #

    @Paula,
    adica sincer?

    @Carina,
    poate și eu aș fi răspuns la fel, dar vezi tu, copilașii nu sunt atât de preocupați de ei înșiși cât de a face bucurie celor din jur.
    de aceea cred ca a si spus Mantuitorul că trebuie să fim ca niște copilași

  4. irina paulescu 6, Martie, 2008 la 6:25 pm #

    oamenii isi ofera cadouri pentru a-si demonstra dragostea, atasamentul,aprecierea …unii fata de altii.Pana si MANTUITORUL ofera cel mai mare cadou VIATA VESNICA.Un cadou pe care multi il refuza.MARE GRESEALA!!!

  5. teologeanu 6, Martie, 2008 la 9:56 pm #

    @Irina,
    just

  6. silvia 8, Martie, 2008 la 8:29 pm #

    Din aceasi serie:

    *Ce este sufletul ?*
    Suflet e cand iti pune mama prajituri pe farfurie si tu ii lasi prajituri si lu’ ala mic. – 5 ani

  7. silvia 8, Martie, 2008 la 8:29 pm #

    Si ceva despre moda 😉

    *Ce inseamna cuvantul “modern” ?*
    Modern e cand vezi ceva frumos si e scump si n-ai bani. – 7 ani.

  8. teologeanu 8, Martie, 2008 la 9:16 pm #

    Ha, ha, avem aceeasi sursa 🙂
    Doar ca eu nu mai stiu de pe unde am materialul.

  9. silvia 8, Martie, 2008 la 9:59 pm #

    Nici eu nu mai am pps-ul dar le-am notat undeva pe toate 😉 Daca vrei ti le trimit.

Lasă un răspuns

