cu MC cu mare

8 Mar

merg la un McDonalds, lucru extrem de rar pentru că prefer KFC -deși țin cu Steaua, și cumpăr, hei ce vorbesc eu aici, intenționez să cumpăr un McPuișor.

Vânzătoarea, cu un surâs larg mă întreabă:

Da nu vreți mai bine să luați un McNuȘtiuCe?

Nu nu era o sugestie, ci un ton de porunca, daca se poate spune ca cineva de la Mc iti poate porunci ceva.

5 răspunsuri to “cu MC cu mare”

  1. Paula 8, Martie, 2008 la 1:16 pm #

    Cunosc strategia asta. 😀 Daca ceri burger si cartofi…nu vrei de fapt meniu? Daca ceri meniu mic…esti sigur ca nu vrei unul mare? Daca ceri McChicken..nu-i asa ca iti doresti de fapt noul ChcikenPremiere?

  2. Carina 8, Martie, 2008 la 7:15 pm #

    Deznodamantul? Ce ai cumparat? 🙂 Oricum, daca nu ti-a propus si placinta sau shake tot degeaba…

  3. teologeanu 8, Martie, 2008 la 7:49 pm #

    @Paula
    m-a facut sa ma simt ca unul care nu stie exact ce doreste. Cu alte cuvinte, lasa ca stiu ei mai bine ce iti place tie.

    @Carina,
    am luat ce am vrut eu. Ma las convins destul de greu.

  4. silvia 8, Martie, 2008 la 8:32 pm #

    Mai bine nu mai mergi la McDonalds. Oricum nu e sanatos 😉

  5. teologeanu 8, Martie, 2008 la 9:16 pm #

    Ai dreptate Silvia. Am sa trec pe verdeturi 🙂

Lasă un răspuns

