Știința nu e tot timpul plictisitoare

22 Mar

am găsit o latură interesantă de prezentare a științei. am publicat-o pentru voi mai jos.

4 răspunsuri to “Știința nu e tot timpul plictisitoare”

  1. romoflorin 22, Martie, 2008 la 9:37 pm #

    Sa stii ca sunt unele chestii de asa zisa magie pe care nu le inteleg, am vazut unele la Alfa si Omega. Mi-ar place se la explice cineva. Sunt iluzii sau magii, gen David Coperfild. Incerc sa le gasesc si iti trimet linkul

  2. romoflorin 22, Martie, 2008 la 9:40 pm #

    Aici este. Tare as fi curios la niste explicatii pentru asa iluzii, sau ce or fi

    http://www.alfaomega.tv/iptv/?optiune=vod

  3. romoflorin 22, Martie, 2008 la 9:42 pm #

    Sorry, acesta era linkul:
    http://www.alfaomega.tv/iptv/?optiune=vod&video=661&tab=29

  4. teologeanu 22, Martie, 2008 la 10:19 pm #

    Eu sunt convins ca in spatele materialelor care trec dincolo de prestidigitatie sunt personaje cunoascute 😉

    Da, cred ca exista fenomene care transcend capacitatile noastre. Iar in unele dintre ele nu este exclus sa fie implicate forte malefice.

Lasă un răspuns

