Important

23 Mar

Multumita rugaciunilor voastre suntem bine dupa accidentul de masina din seara aceasta. Cineva acolo sus a fost cu noi. Nimeni nu a fost ranit iar avariile masinii vor fi acoperite de persoana care a provocat accidentul.

Pentru cei care nu sunt inca la curent in aceasta seara, in drum spre biserica, am avut un accident rutier din care au rezultat semnificative pagube materiale. Multumim intregii comunitati care ne-a sprijinit.

Verdictul politiei rutiere in cazul meu a fost: nevinovat.

Multumim incaodata bunului Dumnezeu si voua!

Ruben si Ana Maria.

2 răspunsuri to “Important”

  1. Ted 24, Martie, 2008 la 8:52 am #

    Ma alatur si eu multumirilor voastre! Slava Domnului!

  2. teologeanu 24, Martie, 2008 la 12:35 pm #

    Am reusit impreuna, Ted. Dumnezeu a intors literalmente o situatie destul de complexa.

Lasă un răspuns

