Detalii eveniment rutier

24 Mar

Pentru că am fost apelat de multe persoane aseară, imediat ce au aflat de evenimentul neplăcut în care am fos implicat am descris mai jos în linii mari ce s-a întămplat.

În jurul orei 17.30 mă deplasam, împreună cu familia, la biseric unde slujesc de ceva vreme. Mă aflam pe Splaiul Independenței, vizibilitate foarte buna, condiții de trafic bune cu soare în față. Eram angajat într-o depășire când, un Chevrolet a virat brusc stânga. m frânat, am tras puternic de volan și am izbit mașina respectivă.

Toți pasagerii au fost în afara periclului. În mașina pe care am condus-o erau trei persoane și un copilaș de un an și cinci luni. Nimeni nu a suferit de pe urma accidentului. În mașina pe care am acroșat-o era o singură persoană de care a avut Dumnezeu milă. Nu a fost rănită în urma impactului.

Poliția a analizat situația și a considerat că am respectat legislația în vigoare iar vinovat de producerea accidentului era fata din Chevrolet. Fată care nici până în prezent nu a reuși să înțeleagă de ce era ea vinovată din moment ce am lovit-o eu!

Explicația omenească (cred că mai există și o dimensiune spirituală) ese următoarea: mă aflam în depășire iar fata a virat brusc în fața mea.

Mulțumim din nou tuturor celor care ne-au sprijinit dar mai ales lui Dumnezeu care ne-a păzit de complicații.

3 răspunsuri to “Detalii eveniment rutier”

  1. romoflorin 24, Martie, 2008 la 9:10 pm #

    Ruben, slava Domnului ca ati scapat sanatosi, iar apoi bine ca nu te costa pe tine reparatiile, mare har ti s-a facut aici 😀

  2. ninel 24, Martie, 2008 la 10:08 pm #

    Slava Domnului ca sunteti toti bine! Sperietura cred ca a fost mai mare…Acu’ trebuie sa mai asteptam pana se repara masina ca sa va vedem prin Brasov… :((…dar e si tren…:)

    Domnul sa va pazeasca in continuare !

  3. teologeanu 24, Martie, 2008 la 10:57 pm #

    @romoflorin,
    Un pret tot trebuie sa platesc si eu: nesfarsite drumuri la compania de asigurari. Per ansamblu e bine. Dumnezeu a avut mila de noi.

    @ninel,
    Pe langa sperietura adauga si dezamagirea ca trebuie sa astept o luna jumate pana intra masina in service. Vad ca nu glumesti cu vizita la Brasov. Unde e invitatie trebuie sa fie si raspuns afirmativ. Sa va aduca copiii numai bucurii.

Lasă un răspuns

