Cum se numește această slujbă?

9 Apr

Merg zilnic cu metroul. Obișnuiam să cred că este aglomerat. Până azi dimineață când am văzut ASTA.

În plus cum se numește meseria celor care sunt îmbrăcați în albastru și ajută călătorii să își „ocupe” locurile în vagoane?

Later edit:

Oare „pianiștii” din București știu de această mană cerească?

2 răspunsuri to “Cum se numește această slujbă?”

  1. Paula 9, Aprilie, 2008 la 9:34 am #

    Doamnee….nu pot sa cred. :)) Oricum…eu acum sunt in Bucuresti si ma cam pleseste „maretia” lui. 😛 Fac o ora jumate dintr-un loc in altul. :((

  2. teologeanu 9, Aprilie, 2008 la 11:45 am #

    juma’ de ora? Esti foarte fericită Paula. Pentru București, jumătate de ora e puțin, crede-mă.

    Oricum, bun venit în orașul tuturor posibilităților. 😉

Lasă un răspuns

