Intalnirea cu Josh de azi dimineata

12 Apr

Azi l-am intalnit pe Josh. Atat in cadrul oficial in care am avut posibilitatea sa audiez o excelenta prelegere despre importanta timpului petrecut cu cei dragi si despre singura modalitate de a transmite un mesaj relevant: alaturarea adevarului si a dragostei pentru semen. Am inteles in parte motivul pentru care audienta lui se ridica la sute sau poate chiar mii de persoane odata: jovialitatea si stilul franc de a spune lucrurilor pe nume.

In cadru neoficial am avut posibilitatea sa schimbam cateva cuvinte de incurajare reciproca. Este prima data cand il intalnesc, desi a mai fost, dupa cum spunea, de patru ori in Romania. Ma pregatesc pentru intalnirea de la Sala Palatului si sper sa se ridice cel putin la nivelul diminetii prelegerile lui.

See you there!

2 răspunsuri to “Intalnirea cu Josh de azi dimineata”

  1. cllod 16, Aprilie, 2008 la 9:37 pm #

    Banuiesc ca e vorba de Josh McDowell.

    Cum a fost la Sala Palatului?

  2. teologeanu 17, Aprilie, 2008 la 9:41 am #

    Despre el era vorba.

    La Sala Palatului Josh McDowell a avut un mesaj pentru un anume public tinta: adolescentii, in special cei ne-evanghelici care au un stil de viata libertin. Daca ma intrebi pe mine mi s-a parut mai relevant mesajul de la Golgota de dimineata. Asta pentru ca, repet, seara altul era targetul.

    Am observat ca a starnit valuri prezenta Proconsul-ului dar trebuie sa tinem cont de publicul caruia ii era adresata invitatia.

Lasă un răspuns

