Cele mai importante ineptii din istoria lumii

15 Iul

Am preluat de la Rotundu un material, preluat din Romania Libera, care la randul ei preia de la NBC un articol al unui afgan in care prezinta care sunt, dupa mintea sa, cele mai importante zece inventii ale omenirii. Iata articolul aici.

Asa cum am spus si aici (daca nu vedeti comentariul inseamna ca nu a fost aprobat) cred ca este vorba despre o eroare. Cum sa pui televizorul in lista si sa lasi roata pe dinafara? Sau focul sa il inlocuiesti cu alte minunatii. Daca includea si hasisul ne-am fi mirat?

Voi la ce va ganditi cand vine vorba de un TOP 10?

5 răspunsuri to “Cele mai importante ineptii din istoria lumii”

  1. Marius 16, Iulie, 2008 la 2:44 pm #

    Dupa parerea mea nici una e importanta, omenirea ar putea exista si sa o duca bine mersi fara nici una din aceste inventii. timpul a fost masurat destul de eficient inca dinainte de inventia ceasului, de wc ce sa mai vorbim du-te la tara si vei vedea ca exista viata si fara water closet, nevoia de transport a fost satisfacuta si inainte de aparitia automobilului, dupa parerea mea unele dintre ele au raspuns unor probleme medicale aparute tocmai raspindiri acestor inventii, altele doar creeaza probleme mai mari decit satisfactiile pe care le aduc.

  2. teologeanu 17, Iulie, 2008 la 4:00 pm #

    am stat si m-am gandit si cred ca am gasit explicatia pentru topul omului.

    Ai observat ca vine din Afganistan? Ei bine, pentru ei, alea chiar sunt cele mai tari inventii. Televizor!!! Wow, Email! Hait!

  3. addsalu 21, Iulie, 2008 la 7:38 am #

    Sunt surprins de faptul ca afganul respectiv nu a trecut pe lista celor mai importante 10 inventii ale lumii si Kalasnikovul… 🙂

    Daca ar fi trecut prin cartierele Bucurestiului, cu siguranta ca nu ar fi putut rata o alta inventie de top: maneaua (cu varianta „maneaua crestina”). Nu de alta, dar dupa vreo doua-trei zile prin cetatea lui Bucur ar fi putut obtine dovada irefutabila a faptului ca, in conceptia multora dintre concitadinii mei, viata nu e viata daca nu ai si o manea pe care sa o asculti – fie acasa, la boxele scoase pe geam si date la maximum, sa-ti culturalizezi cartieru’, fie in masina (cu geamurile deschise, fireste…), fie in mijloacele de transport in comun, gratie mobilelor cu difuzor incorporat…

    Oricum, lasand gluma la o parte, bag sama ca nici domnia sa nu s-a putut hotari prea bine in privinta celor 10, din moment ce pe locul 10 se afla nu mai putin de TREI (!!!) inventii: ingineria genetica, pilula contraceptiva si internetul.

  4. teologeanu 21, Iulie, 2008 la 9:46 am #

    Addsalu,

    ai pus degetul pe rana cu manelele. Imagineaza-ti ca noaptea trecuta, la doua, unei „privighetori” ii vibrau corzile vocale spre deliciul audientei.

    Afganul nostru a scris oamul despre ce crede natia lui ca sunt cele mai importante inventii. Ce, noua nu ni se parea in anii ’90 tv-ul „in culori” minunea. minunilor?!? Ce sa mai zic de video!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Va puteti imagina Bucurestiul fara manele? « Jurnalul calatoriei mele… - 21, Iulie, 2008

    […] citeam o postare a lui teologeanu, in care era vorba despre un top 10 al celor mai importante inventii ale lumii, alcatuit de un […]

Lasă un răspuns

