Inca un film despre casatorie. Din toamna

23 Iul

Am primit pe email descrieri, am vazut bannere, am fost bombardat cu texte despre film. Nu sunt un mare cinefil. Dar daca e musai, atunci cu placere:

Aveti aici mai multe informatii.

PS Nu uitati ca dupa ce cititi / priviti sa puneti o recenzie aici sa stiu si eu despre ce e vorba 😉

3 răspunsuri to “Inca un film despre casatorie. Din toamna”

  1. cristina 24, Iulie, 2008 la 8:57 am #

    hmmm, am citit la site-ul care l-ai pus sus. Poate e film fain, poate se poate intimpla si in viata. Dar eu cred ca, casnicia are mai multe sanse, in general, sa supravietuiasca, daca femeia/sotia ar face ceea ce scrie ca a facut sotul in film. 2 cuvinte: Woman Power.

  2. teologeanu 24, Iulie, 2008 la 9:34 am #

    Interesant review. Dar inca nu m-a determinat sa vad filmul 😉

  3. cristina 24, Iulie, 2008 la 5:44 pm #

    nu am scris sa determin pe nimeni sa vada filmul, ci prima impresie pe care mi-am facut-o citind descrierea filmului.

Lasă un răspuns

