Încă una. De inimă albastră

25 Iul

Poate găsim pe cineva talentat la muzică și punem de un hit. Eu vin cu versurile:

Grea e viata unui peste
Cand se zbate pe uscat
Dar mai grea a unei fete
Cand iubeste un baiat !

M-am prăpădit de râs când am citit aceste versuri schioape. Băgați și voi continuare la ele!

7 răspunsuri to “Încă una. De inimă albastră”

  1. silviacristina14 27, Iulie, 2008 la 5:06 pm #

    Grea e viata de artist
    Ziua vesel, noaptea trist
    Si la fel a unui baiat
    Cand fata l-a fermecat 😉

  2. silviacristina14 27, Iulie, 2008 la 9:26 pm #

    Nu prea rimeaza da’ pe muzica poate merge :))

  3. teologeanu 31, Iulie, 2008 la 8:28 am #

    Pune si cateva note sau niste semne cum am vazut eu intr-o carte de cantece la tara. Sageata in sus, linie dreapta. linie dreapta. sageata in jos.

    Sa stie omul cum tine melodia!

  4. Rodica Botan 16, August, 2008 la 3:50 am #

    Grea e viata unui peste
    Cind se zbate pe uscat
    Dar mai grea a unei fete
    Cind iubeste un baiat.

    Ca un peste moare sigur,
    Inainte de prajala;
    Dara fata se prajeste
    Si dup-aia vrea sa moara…

    Rodica Botan

  5. teologeanu 17, August, 2008 la 8:33 am #

    a, deci e un poem in toata regula.
    Poate reusim sa il reconstituim 🙂

  6. Rodica Botan 17, August, 2008 la 3:55 pm #

    Nu stiu daca exista sau nu un poem…am continuat doar gindirea cuiva…Uita-te pe blogul meu http://rodicabotan.blogspot.com; ai sa poti citii si alte versuri…
    Hai sa vad daca mai pot continua…

    Doar ca moarte…nu-i sfirsitul!
    Si sfirsitul…nu-i aici!
    Moartea e doar inceputul,
    Altei vieti!… Dar nu aici…

  7. Rodica Botan 17, August, 2008 la 4:59 pm #

    sau…
    Pestele, de-ar avea minte,
    Ar sta linistit in apa.
    Iara fata, de-i cuminte
    Nu stirneste…ci asteapta!

    Ca in timp promis…ea vine;
    Dragostea ce-a asteptata…
    Doar asteapta si te tine
    Demna, treaza si curata!

Lasă un răspuns

