Întrebare existențială?

28 Iul

Zebrele sunt negre și au dungi albe sau sunt albe și au dungi negre?

7 răspunsuri to “Întrebare existențială?”

  1. Victoria 29, Iulie, 2008 la 8:49 am #

    Pai nu ne aflam in plina era relativista? Te astepti sa primesti un raspuns sigur si cert?
    Apropo de cum se formuleaza intrebarile intr-un sondaj de opinie:adica de forma intrebarii depinde raspunsul (ca altfel poate poate fi indus /sugerat? manipulat).
    Si astfel la intrebarea asta ma obligi sa raspund cu DEPINDE…

  2. Cezar Pesclevei 29, Iulie, 2008 la 8:57 pm #

    sunt albe si au dungi negre

  3. teologeanu 31, Iulie, 2008 la 8:31 am #

    Victoria,

    gata, am trecut la postmodernism, deconstructivism si alte -isme. 🙂

    corecta observatia cu formularea intrebarilor. Iata un exemplu de intrebare manipulatorie: cand ai incetat sa iti bati nevasta? Orice ai raspunde esti bagat la colt.

    Si da, am intalnit-o, desi era formulata altfel.

  4. teologeanu 31, Iulie, 2008 la 8:31 am #

    Cezar,

    dar daca sunt invers… 🙂

  5. silviacristina14 31, Iulie, 2008 la 5:12 pm #

    Am cautat pe google si am gasit o poza cu o zebra alba cu dungi colorate deci presupun ca zebrele obisnuite sunt albe cu dungi negre 😉

  6. airbornb 1, August, 2008 la 12:43 am #

    Zebrele din Africa .. habar nu am …
    Zebrele de pe asfalt … sunt cenusii si au dungi albe 🙂

  7. teologeanu 1, August, 2008 la 1:20 pm #

    La alea nu ma gandisem. Inca.

Lasă un răspuns

