Azi am sunat acasă…

8 Aug

da. Chiar asa. Am realizat ca demult nu mai avusesem o discutie lunga cu cei de acasă. Am sunat, și, ca de obicei, cineva a răspuns. Am început să vorbesc și am rămas cu convingerea că am fost ascultat. Am fost surprins să observ că cei de acolo se bucurau mai mult ca mine că am sunat. Ei sunt totdeauna gata să preia apelul. Și, pentru că știu unde trăiesc, găsesc cu cale să țină tot timpul linia deschisă pentru mine. Niciodată când am sunat acasă nu a fost ocupat. Niciodata.

Am mai sunat eu acasă, dar parcă niciodată nu am avut un sentiment ca cel de azi. De regulă sun și le comunic de ce am nevoie. Astăzi, chiar dacă am sunat și pentru niște cereri semnificative, motivul pentru care am inițiat convorbirea a fost altul: așa am simțit eu că trebuie. Și bine am făcut.

Milioane de oameni sună zilnic acasă și găsesc alinare, răspuns sau încurajare. Unii sunt chiar dependenți de comunicarea cu casa. Și este extrem de intresant, faptul că, deși suntem o familie numeroasă, extrem de numeroasă chiar, și sunăm la același număr, totuși este loc și timp suficient să vorbim și să fim ascultați.

Costurile nu sunt deloc mari. Pentru mine e gratis. Sun totdeauna cu taxa inversă. Altcineva plătește pentru convorbirile mele.

Te invit să trăiești o experiență extraordinară: sună acasă! Poate că îți pare banal, dar te asigur că la capătul celălalt al firului vei găsi o Persoană care se va bucura enorm să te audă.

5 răspunsuri to “Azi am sunat acasă…”

  1. indicatoarepedrum 8, August, 2008 la 12:14 pm #

    Ce adevarat! Si eu, oridecateori sun acasa, sunt intampinata cu bucurie si dragoste! Gasesc alinare, sfat si incurajare! Si aici pe pamant si in cer!

  2. teologeanu 8, August, 2008 la 1:04 pm #

    Despre acea casa era vorba 😉

  3. Cezar Pesclevei 8, August, 2008 la 8:45 pm #

    Pe blogul d-lui Adrian Năstase apare postat că „primarul orasului italian Novara a interzis printr-un ordin prezenta in locurile publice a grupurilor formate din mai mult de doua persoane; amenda pentru cei care nu respecta regula este de 500 de euro.”
    Cred că măsura aceasta e o imensă eroare!
    Mai cred că acordarea permisului auto unui şofer ce va deveni taximetrist, e o altă eroare!
    Nu sunt singurul pieton care era cât pe ce să fie călcat de maşina unui şofer de taxi. În acest sens am dedicat stimabililor taximetrişti o epigramă:

    Mă călcaţi mânca-v-ar mama
    De idioţi taximetrişti?
    Sunteţi şoferi de meserie
    Sau ucigaşi profesionişti?

  4. violeta shalom 9, August, 2008 la 6:07 pm #

    unite ceva frumos si la obiect 🙂 http://nazireat4him.blogspot.com/2007/12/esti-pretios-de-max-lucado.html

  5. violeta shalom 9, August, 2008 la 6:08 pm #

    erata: „UITE ceva frumos…”

Lasă un răspuns

