Obama si McCain au optiuni diferite referitoare la problema avortului

18 Aug

Intr-o discutie organizata recent de pastorul Rick Warren Obama a declarat ca este pro avort in urma unui sir de explicatii destul de ample. De cealalta parte McCain a spus direct ca este impotriva avortului.Acesta a afirmat ca fiinta umana are drepturi inca din momentul conceptiei, cand aceasta devine persoana.

Senatorul, care a adoptat o fetita din Bangladesh a declarat in acelasi context ca ar inlesni facilitatile pentru adoptie.

Recomand citirea intregului interviu. AICI.

11 răspunsuri to “Obama si McCain au optiuni diferite referitoare la problema avortului”

  1. cristina 18, August, 2008 la 4:11 am #

    ceea ce McCain a zis contrazice ceea ce crede despre embryonic stem cell research. Bine ca nu l-a intrebat intrebarea asta, ca altfel nu stiu cum scotea camasa. Ca de obicei, orice politician spune ceea ce crede ca vrea sa auda audienta.

  2. rb. 18, August, 2008 la 4:32 am #

    Si totusi nu prea avem de ales…nu-i asa? Intre unul care din cite stiu a jurat cu mina pe Biblie si unul care a jurat cu mina pe Koran…nu-i prea greu de facut o alegere. Poate acum stim doar pentru cine trebuie sa ne rugam, atit pentru victioria in alegeri cit si pentru o profunda schimbare in viata lui. Doar o opinie…

  3. teologeanu 18, August, 2008 la 7:50 am #

    In acest caz nu pot sa va urez decat: minte luminata.
    Oricum, in sistemul american nu alegatorii directi au cel mai greu cuvant. Ci electorii. Ma insel?

  4. cllod 18, August, 2008 la 2:36 pm #

    Aici puteti gasi interviul lui Rick Warren cu Obama si McCain http://cllodvl.wordpress.com/2008/08/18/rick-warren-faith-forum-obama-and-mccain-religion-112/

  5. cristina 18, August, 2008 la 4:16 pm #

    Cred ca e un mit ca Obama a jurat cu mina pe koran, dar el singur a recunoscut ca ideile comunismului i se par foarte atragatoare. Electorii a 21 de state trebuie sa voteze cu cine voteaza majoritatea statlui lor, dar 29 din ei pot sa voteze cu oricine. Asa ca, cine stie??

  6. cristina 19, August, 2008 la 8:02 am #

    Aici e link-ul unde arata ca Obama nu a jurat cu mina pe Koran: http://www.snopes.com/politics/obama/muslim.asp#quran

  7. rb. 20, August, 2008 la 7:54 am #

    Poate ca sint pregidista…dar cred ca Obama a facut chiar si fara sa jure pe Koran destule greseli…(thanks Cristina…nu stiu pe unde am mai citit povestea…cu Koranul?)
    Si celalalt chiar daca e intr-un fel mai cumsecade…mai patriot…tot nu atinge nivelul unui presedinte de tara crestina…
    Nu ca n-am mai facut greseli in viata…dar daca vrei sa votezi Biblic( si ar trebui)…si daca nici unul dintre ei nu corespunde cerintelor respective…nu exista alta alternativa decit sa votezi cu un candidat care n-are nici o sansa!!!
    Ce e de facut? C-am ajuns si noi ca cetateanul turmentat al lui Caragiale…”da, eu…cu cine votez?”

  8. rb. 21, August, 2008 la 6:54 pm #

    M-am tot gindit ca Obama nu a jurat cu mina pe Koran ci pe Biblie si am ajuns la concluzia ca asta il face si mai vinovat de cit l-am crezut prima data?

    Cum indrazneste sa jure cu mina pe Cartea Vietii, impotriva vietii?
    rb.

  9. Prometheus 22, August, 2008 la 11:53 am #

    Stati linistiti ca viitorul presedinte e deja stabilit! Dezbaterile acestea sunt pentru naivi. Cu mana pe Coran sau pe Biblie…! Indiferent cine va fi viitorul presedinte, Warren si-a atins scopul. A purpose-driven man!

  10. rb. 22, August, 2008 la 8:23 pm #

    Warren si-a facut datoria…si noi incercam sa ne-o facem si noi. Stim ca Dumnezeu este in control asa ca nici unul din naivii de aici nu e ingrijorat in privinta asta. ( imi cer scuze ca vorbesc in numele tuturor naivilor , dar am simtamintul ca sint cel mai batrin naiv din discutia asta…)

    La urma urmei Dumnezeu nu ne-a plantat aici pe pamint doar sa alegem presedinti sau sa ne etalam ideile…ne-a lasat aici cu un alt scop…si ne-a dat voie sa facem unele alegeri. Asta faceau naivii aici…invatau sa aiba discernamint.
    Salut cu sapca in mina pe cei ce stiu deja tot ce trebuie stiut. Dar din putinul ce l-am putut acumula in naivitatea mea pot spune ca intelepciunea daca nu e insotita de alti buni tovarasi …se pierde uneori…Ia recomandarea unui naiv…rabdarea face un tovaras exceptional pentru intelepciune…
    rb.

  11. teologeanu 27, August, 2008 la 2:04 pm #

    Dragii mei,
    am revenit dupa o vacanta odihnitoare. Fapul ca nu am interventi decat foarte rar s-a datorat, in parte si deciziei de a fi cu totul detasat. Asta nu inseamna ca nu am urmarit dezbaterile voastre.

    Prometheus,
    ce vrei sa spui?

    rb
    Dumnezeu ne-a chemat sa transformam lumea inconjuratoare, sa luam decizii si sa ne spunem parerea. Uneori prin vot.

Lasă un răspuns

