Mostra de poezie reusita

21 Aug

Octavian Goga


Lacul

La geamul meu de lângă lac
Se bate apa-n scânduri,
La geamul meu de lângă lac
Se fac încet şi se desfac
În mine-atâtea gânduri…

3 răspunsuri to “Mostra de poezie reusita”

  1. rb. 22, August, 2008 la 9:42 pm #

    indraznesc sa adaug…
    blogul tau e adictiv pentru mine…asa ca…spune-mi…(dar incearca sa imi spui frumos daca se poate, please)…daca te deranjez prea mult…si mi-oi vedea de treaba…

    La geamul meu de linga lac,
    Desfac si tes la vise…
    Si ce gindesc sau ce-am sa fac,
    Sint simple unduiri in lac…
    Aduse si…respinse!!!
    rb.

  2. teologeanu 27, August, 2008 la 2:15 pm #

    Rodica,

    esti binevenita oricand pe blog, poti comenta oridecateori doresti ca am eu grija sa ‘cenzurez’ daca e cazul.

    chestia cu adictia ma face sa ma mandresc si stii tu continuarea…

    Deci, nu deranjezi, nu incalci bunul simt si ai dat dovada de creativitate pana acum.

    Cu prietenie,
    Ruben

  3. rb. 27, August, 2008 la 5:36 pm #

    Multumesc…si sint recunoscatoare…
    Am opinii , e adevarat…dar ele sint atasate la rind …si legate de sira spinarii.
    N-am nimic impotriva daca trebuie rearanjate, atita vreme cit instructiunile vin din Cartea Vietii. Multumesc din nou…
    Rodica Botan

Lasă un răspuns

