Crezi ca Dumnezeu are simtul umorului?

3 Sep

Ai trait intamplari amuzante sau ironii prin care Dumnezeu ti-a infrumusetat viata, iar tu ti-ai invatat lectia?

Incep eu:

La examenul de soferi am crezut ca sunt stapan pe masina si m-am rugat sa ma ajute bunul Dumnezeu sa trec de sala. In rest ma descurc eu. Cam asa m-am rugat. Si Dumnezeu mi-a dat ce am cerut. Am trecut sala si am picat traseul 🙂

2 răspunsuri to “Crezi ca Dumnezeu are simtul umorului?”

  1. rb. 3, Septembrie, 2008 la 1:58 am #

    Cum am explica altfel puricii si tintarii?
    Rodica

  2. potoroaca 19, Noiembrie, 2008 la 4:54 am #

    Exista un soi de crestin putin inteles astazi si care desi nu se stie exact ce vrea si ce spune este respins din prima doar din cauza etichetei pe care o poarta. De multe ori ii este rusine sau frica sa se identifice cu aceasta doctrina pe care o indrageste, dar fie ca o face fie ca nu, astazi este destul de greu sa fi calvinst si sa ai o viata usoara in Romania. Daca esti un astfel de crestin, daca esti tare sau slab in credinta ta, daca ai nevoie sa vorbesti si cu altii care cred aceste adevaruri vechi, neschimbatoare, pretioase si iubite de atat de multe secole te invit pe http://calvinisti.wordpress.com/2008/10/25/hello-world/ BLOGUL CALVINSTILOR DIN ROMANIA.

    Imi pare rau ca suna ca o reclama la un produs cosmetic, nu am intentionat asta, dar sper sa va faceti timp si sa cititi acest mic blog deocamdata, care sper eu ca in timp sa creasca nu numai in informatie, ci in cunoasterea lui Dumnezeu si sa ajute cat mai multi crestini sa cunoasca adevarul biblic asa cum a fost el predicat de multi crestini iubiti si respectati.
    Potoroaca Madalin

Lasă un răspuns

