Repede, repede, cat mai e timp

4 Sep

Am aflat de la Rodica Botan ca organizeaza un concurs de poezie in care sunt premii delicase. Grabiti-va! Detaliile sunt AICI.

Rodica, sper sa primesc si eu o bomboana! 😉

2 răspunsuri to “Repede, repede, cat mai e timp”

  1. rb. 4, Septembrie, 2008 la 10:05 pm #

    ok…am auzit ca unii s-au lamentat…chiar si o bucatica buna de proza…melodioasa poate sa participe la concurs!!!
    🙂 …si cum am zis…vopsesc roaba ca va trebui sa ma duc la cumparaturi pentru ciocolata…
    Rodica

  2. rb. 10, Septembrie, 2008 la 5:37 am #

    Sint in proces de a aduna adresele pentru ciocolata. Poti sa mi-o trimiti pe adresa mea de e-mail perja@sbcglobal.net. Ai fost dragit sa pui anuntul pe blog, si iti sint recunoscatoare.
    Rodica

Lasă un răspuns

