O fotografie cu sotia mea…

6 Sep

Prima din stanga. Curea si fusta alba. Ana Maria

Langa ea: Cristina, Mihaela, Iulia, Cristina si Claudia.

Maine poate pun o poza cu toata familia 🙂

5 răspunsuri to “O fotografie cu sotia mea…”

  1. rb. 6, Septembrie, 2008 la 4:12 am #

    Frumoase fete sint in Romania…Blessings for your family and church family,
    Rodica Botan

  2. teologeanu 8, Septembrie, 2008 la 7:49 am #

    Sper sa citeasca si ele. sau macar sotii lor. sa se bucure.
    Multumim, Rodica
    si voua!

  3. Marius 8, Septembrie, 2008 la 11:17 am #

    Am citit, ne-am bucurat. Ii multumesc Domnului pentru sotia mea.

    Un sot!

  4. teologeanu 8, Septembrie, 2008 la 11:37 am #

    Marius P – sotia lui este prima din dreapta. Imbracata toata in alb.

    Mai indrazneste cineva?
    :))

  5. rb. 10, Septembrie, 2008 la 3:37 am #

    Bun raspuns, Marius. Si eu am doua fete…si trag nadejde ca si ginerii mei sa fie tot la fel de …pe faza…cind e nevoie. Si tie si familiei tale va doresc bucurii sfinte,
    Rodica Botan

Lasă un răspuns

