E vremea sa ma tin de promisiune

7 Sep

Am spus ca urmeaza o fotografie cu autorul blogului. Nu a fost sa fie asa. Am una alaturi de cineva pe care il indragesc foarte tare:

3 răspunsuri to “E vremea sa ma tin de promisiune”

  1. rb. 8, Septembrie, 2008 la 4:51 am #

    Blessings to you and your family…
    rb.

  2. cristi 9, Septembrie, 2008 la 10:44 am #

    Te-ai mai „implinit” domnule, de cand nu te-am mai vazut… sa tot fie vreo 6-7 ani?

    Ti-ar sta si mai bine cu o fetita pe celalalt picior 😛

  3. teologeanu 9, Septembrie, 2008 la 11:01 am #

    Multumesc Cristi,
    deh, trece vemea. Sper sa ajunt totusi la cele 80kg regulamentare. acum am cu 10 mai mult.

    In privinta fetitei nu stiu ce sa zic.

Lasă un răspuns

