Campionatul mondial de arat 2008

11 Sep

stiati de acest campionat?

ei bine, a avut loc in Austria. Detalii suplimentare aici

Gasita in email 🙂

8 răspunsuri to “Campionatul mondial de arat 2008”

  1. cristi 11, Septembrie, 2008 la 6:31 am #

    A fost si pe la noi anul acesta un concurs national de arat doar pentru politicieni, initiat de primarul comunei Lunca Cernei din Judetul Hunedoara. Nu mai stiu detalii despre cati primari si parlamentari au raspuns provocarii lansate.

  2. teologeanu 11, Septembrie, 2008 la 8:18 am #

    Ha, ha
    stii de ce nu a putut Romania s participe?

    Nu e membra in Federatia Mondiala de Arat 🙂

  3. Paula 11, Septembrie, 2008 la 8:21 am #

    Atunci presupun ca exista si recordul mondial la arat. 🙂

  4. teologeanu 11, Septembrie, 2008 la 12:30 pm #

    Negresit, Paula.
    Trebuie doar sa sapam dupa rezultat 🙂

    Oricum la aratura suntem campioni. Sa nu imi zici ca o ia cineva pe aratura mai bine ca noi.

  5. cristi 12, Septembrie, 2008 la 10:31 am #

    Am gasit un articol in care se pare ca chiar a existat concursul dar doar pentru proba de cosit. In anuntul initial mai erau doua probe, de spart lemne si de arat cu caii sau boii.

    Na’ macar Mos Danila s-a ales cu holda cosita in urma acestei competitii inedite la care au participat: 3 Deputati, 5 primari si 1 viceprimar

    http://www.hunedoreanul.ro/eveniment/politica-pe-holda-la-lunca-cernii-2790897

  6. teologeanu 12, Septembrie, 2008 la 12:37 pm #

    Hai ca e tare.

    Mi-ar placea sa organizez si la mine un concurs de carat pamant cu roaba.

    as gasi concurenti?

  7. cristi 12, Septembrie, 2008 la 1:12 pm #

    Cu siguranta, daca faci un concurs pentru pastorii din comunitatea ta… sau daca nu, incearca la niel de cult 😛

  8. teologeanu 12, Septembrie, 2008 la 1:39 pm #

    🙂 vad ca ai chef de glume. eu vorbeam serios, man. La nivelul asta oamenii sunt extrem de foarte ocupati 😉

Lasă un răspuns

