Un invitat surpriza

17 Sep

La nuntile la care am participat anul acesta am intalnit multe persoane. Care mai de care mai spectaculoase in felul lor. Dar un astfel de invitat inca nu am intalnit. Altii da…

22 răspunsuri to “Un invitat surpriza”

  1. rodica botan 18, Septembrie, 2008 la 6:45 am #

    ..ham-ham…!!!

    🙂

  2. Rodica Botan 20, Septembrie, 2008 la 5:30 am #

    Extraordinar!!! Nu-mi vine sa cred!!! N-am stiut ca pot fii atit de convingatoare. Daca as fi stiut acest simplu secret nu mi-as fi risipit timpul ani de-a rindul in discutii interminabile cu fetele mele in perioada adolescentei cind…eu vorbeam, ele vorbeau…mai ziceam eu ceva, ele mai aveau de comentat!!!
    Uite…am latrat scurt o singura data si de doua zile nimeni nu mai are de adaugat nimic la conversatie!!!
    🙂 Rodica

  3. Rodica Botan 22, Septembrie, 2008 la 4:19 am #

    Teologeanule…cei ce-ti viziteaza blogul sint la fel de veseli ca si nuntasii din poza ce-ai pus-o pe blog…Am crezut ca o sa imi raspunda cineva cel putin cu un zimbet :)… imi pare bine ca nu m-am facut comedian…as fi murit de foame… 😦

  4. cristi 22, Septembrie, 2008 la 7:10 am #

    Sau poate ai fost catel intr-o viata anterioara si ai speriat comentatorii 😉

  5. cristi 22, Septembrie, 2008 la 7:13 am #

    Pentru mine imaginea nu este o surpriza, am mai participat pe la nunti de razesi, unde pe sub masa (si pe masa) aveam tot felul de lighioane cu 2 sau mai multe picioare.

  6. Rodica Botan 22, Septembrie, 2008 la 3:01 pm #

    Cristi…acuma nici cu tine nu mi-e rusine…n-as fi reusit eu in comedie, e drept…dar nici talentul tau nu este prea evident ?! 😉

    As fi scris pe blogul vreunui hindus daca credeam in reincarnare nu pe blogul unui crestin?!

    Iar daca eram musulmana eram chiar si mai suparata decit sint… din motive …”musulmane”.

  7. cristi 22, Septembrie, 2008 la 9:19 pm #

    Rodica ai sa fi surprinsa cati crestini in romania cred in reincarnare, fac yoga, etc.

    Acum ai sa ma intrebi ce inteleg eu prin crestin, nu-i asa? 😛

  8. Rodica Botan 23, Septembrie, 2008 la 2:21 am #

    Bineinteles…doar n-ai crezut ca am sa latru …din nou!!!

    Paginismul insa isi face aparitia peste tot…si tembelii astia de la Hollywood dau tonul la toate prostiile.

    Dar cine cauta adevarul si il vrea…il gaseste. Stii…cit ar fi de negru intunericul…nu poate sa reziste nici macar unei luminari mici…Si lumina n-are de facut mare lucru…decit sa fie prezenta!!!
    Pace si bucurie!!!

  9. Pascu Geabou 26, Septembrie, 2008 la 12:04 pm #

    Mi-ar fi placut sa aveti un musafir in albu stralucitor si sa nu fie cazul sa latram….ci sa vorbim despre El…..
    Posibil cu alta ocazie….
    Domnul sa va binecuvinteze.
    Fr.Pascu

  10. teologeanu 26, Septembrie, 2008 la 1:15 pm #

    Multumesc de comentarii tuturor.
    In ultima vreme am fost cam prins cu fel de fel de lucruri. care mai de care mai importante si mai urgente. Inca nu le-am terminat, dar mi-am facut ceva vreme pentru voi.

    Rodica,
    ai umor, doar ca cititorii mei sunt oameni seriosi. eu sunt cel mai neserios dintre ei 🙂

    cristi,
    da mai multe detalii de personaje atipice la nunti. ai un simt al umorului destul de bun. Cel putin imi amintesc cu veselie de anumite povestiri. Odata mi-ai spus ca ai traversat Siretul (parca) in picioare pentru ca nu stiai sa inoti.

    Fr Pascu,
    bun venit pe aici. sunt onorat de vizita.
    acum, eu cred ca la seriviciile de la biserica avem musafiri in alb. Doar ca nu ii vedem. Dar cred ca sunt in preajma.

  11. Rodica Botan 26, Septembrie, 2008 la 2:40 pm #

    Frate Pascu…imi cer iertare…daca gluma mea v-a suparat.
    Poate totusi, oricit de seriosi ar fi oamenii, credinciosii, exista intrebarea; avem voie sa glumim si noi? Nu vorbesc de glume urite; ci ceva asemanator cu ce s-a intimplat aici?

    Sint anumite lucruri care implica un pic de veselie…cred ca poza respectiva era intr-o oarecare masura…de aceasta natura.

    Cit de corect sau cit de gresit este sa glumim din cind in cind?

  12. teologeanu 26, Septembrie, 2008 la 3:00 pm #

    Rodica,

    imi permit sa raspund eu momentan.

    chiar si credinciosii glumesc in sensul bun. Nu glume dintr’alea rusesti. Nu suntem chemati sa fim imbufnatii lumii acesteia, dupa cum nu suntem chemati nici sa fim mascaricii ei. Adevarul este undeva pe la mijloc.

  13. Pascu Geabou 27, Septembrie, 2008 la 11:51 am #

    Geneza 19:14 are un raspuns la intrebarile si ,comportarea noastra in anumite imprejurari, astfel incit sa nu ne fie compromis mesajul.
    Cu dragoste in Hristos Isus.
    Fr. Pascu

  14. Rodica Botan 27, Septembrie, 2008 la 4:22 pm #

    Frate Geabou, imi cer din nou iertare daca v-am suparat, dar acuma si dupa ce am citit textul tot nu inteleg.

    Textul se refera la o discutie serioasa. Lot le spune ginerilor sai despre o primejdie iminenta . Imi imaginez urgenta unei astfel de informatii…si seriozitatea momentului. Imi imaginez ca si vocea si miscarile au tradat ca Lot era serios. Normal ca raspunsul ginerilor a fost deplasat pentru acel moment.

    CE ati vazut dumneavoastra aici insa este un moment lejer in care cineva a postat o poza deosebita prin continutul ei…si reala, la care nimeni n-a comentat vreo doua zile. Smart Alec, eu, a trebuit sa vin si sa incerc sa incep o discutie, crezind ca o sa descretesc citeva frunti cu ea…ca toti avem nevoie sa ne relaxam din cind in cind.

    Gluma mea nu a fost o reactie la un mesaj serios care se cerea ascultat si implinit…era o gluma…simpla, singura si nevinovata…

    Si Dumnezeu ride in cer uneori…scrie in Biblie…

    Dar, pentru ca am creat o situatie jenanta, imi cer din nou iertare atit gazdei acestui blog, cit si dumneavoastra…

  15. teologeanu 1, Octombrie, 2008 la 9:48 am #

    Oameni buni, aici nu este blogul fețelor cernite. Acela este in alta parte.

    Zambiti, radeti, bucurati-va!

  16. cristi jugariu 1, Octombrie, 2008 la 11:19 am #

    Ce bine ca blogul inca nu a devenit biserica si mai putem rade in spatiul virtual

  17. teologeanu 1, Octombrie, 2008 la 12:46 pm #

    Blogul nici nu va deveni biserica. Aici interactionam, radem, discutam, ne cunoastem.
    La biserica ne inchinam. Aici e mai greu. Mai ales ca blogul e al unui om, pe cand Biserica a lui Cristos.

  18. cristi jugariu 1, Octombrie, 2008 la 1:23 pm #

    never say never….
    Cine ar fi crezut in urma cu 50 de ani toate tampeniile care se intampla azi in unele asa numite biserici?

  19. teologeanu 1, Octombrie, 2008 la 2:34 pm #

    🙂
    ai si tu dreptate pe undeva. Cine ar fi crezut ca vom canta privind pe pereti 😉

  20. viorica 3, Octombrie, 2008 la 1:21 am #

    Rodica nu fi suparata .fr Geabou asa e dinsul foarte serios .Il cunosc pe cind eram tinara si venea la noi nu am intilnit un om mai serios ca dinsul „,fiul tunetului „.Domnul sa te binecuvinteze fr Geabou!

  21. rodica 4, Octombrie, 2008 la 1:37 am #

    Thank you Viorica si multumesc celorlalti…Banuiesc ca Dumnezeu ii da fiecaruia o anumita personalitate…si eu am avut nevoie de a mea …multa nevoie…Si imi pare bine ca in Biblie scrie sa ne si bucuram…iar noi avem mai multe motive de bucurie decit intreaga lume…

    Tatal nostru e mai tare decit tatii lor…e mai bogat decit a lor, e mai destept decit a lor, e vesnic treaz si totdeauna prezent si ne rasfata in dragostea Lui…iar pe catei tot pentru noi i-a creiat…la fel si pe celelalte…cu exceptia puricilor…si tintarilor…dar cind ajung in cer am sa-l intreb ca tare-s curioasa ce-a avut in minte cind le-a cu insectele astea…
    🙂

  22. Rodica Botan 4, Octombrie, 2008 la 9:58 pm #

    Stii cum e Viorica…toti oamenii trebuie sa se pocaiasca de ceva…eu am o lista lunga de tot, care contine tot felul de probleme de care nu m-am ocupat destul de …serios…
    Altii probabil au o lista mai scurta …cu unele probleme…pe care le-au crezut doar ca sint foarte serioase…si nu erau!

    Toti sintem gresiti in vreun fel sau altul, de aia am avut nevoie TOTI de iertare.

Lasă un răspuns

