Până în cer și înapoi

30 Oct

Un copil de patru ani a suferit un accident din care si-a         revenit in mod miraculos. Istoria lui, prescurtata e aceasta: micutul cade intr-o piscina si dupa eforturi indelungi isi revine la viata. Doar ca povestea lui abia de acum incepe. Redau mai jos un fragment din Christianity Today

Dupa ce a fost capabil sa vorbeasca I-am spus: „Ai dormit o perioada destul de lunga, mi-a fost dor de tine. Ce ai facut?” El a raspuns: „Un inger m-a luat si am zburat. Prin ziduri, printre nori, chiar si prin tine am trecut, mami!”

L-am intrebat cum arata ingerul si mi-a spus ca avea haine albe. Copilul mi-a spus ca a ajuns in cer si s-a deschis o poarta foarte frumoasa. Ningea acolo. L-am intrebat daca l-a vazut pe unchiul sau, Mark, in cer. copilul a spus ca l-a vazut si ca arata exact ca Isus, iar ranile (boo-boos) trecusera.” Mi-a spus ca Mark era fericit si ca dorea sa ramana in cer.

Copilasul mi-a spus apoi ca erau in jur o multime de ingeri…”

Cititi toata intamplarea in Christianity Today. Merita.

De ce v-am relatat intamplarea aceasta:

Aseara, inainte de a adormi, Lucas, s-a ridicat din pat si a aratat cu degetul undeva in camera spunand: „Nenea”. Ana Maria, sotia mea, l-a intrebat unde este, iar el a indicat locul din nou cu degetul. Am stat si am meditat daca nu cumva copilasii vad lucruri pe care ochii nostri sunt prea obositi sau preocupati de alte maruntisuri pentru a le vedea.

Si aceasta nu este singura intamplare care m-a facut sa ma gandesc destul de serios la prietenii nostri, ingerii si lumea de dincolo.

2 răspunsuri to “Până în cer și înapoi”

  1. aLex 25, Noiembrie, 2008 la 12:32 pm #

    hm… Lucas… stii? Sunt doi teologi care sustin aceasta idee, a ochilor micuti.
    1. John Warwick Montgomery, in Puteri si domnii sugereaza ca fiintele care populeaza basmele nordice, adica piticii, spiridusii, elfii au fost uneori vazute de copilasi

    2. C.S.Lewis spune prin Aslan ca in Narnia poti intra doar pana la o anumita varsta; pana nu esti prea mare pentru asa ceva.

    Oricum, ma bucur ca „nenea” era o fiinta care nu l-a speriat pe Lucas. Un protector. Si gandul asta ma mangaie, fiindca pentru o vreme sunt departe de casa unde ma asteapta doi copilasi, iar cel mai mare are doar 4 anisori. Ma rog ca si in camera lor, in fiecare clipa, sa vina „nenea”.

  2. teologeanu 25, Noiembrie, 2008 la 12:44 pm #

    Alex, i-am citit pe amandoi si pe CSL si pe Montgomery, interesanta cartea despre fiintele pe care nu le putem vedea: Puteri si domnii.

    Stii ce este totusi interesant la intalnirea dintre om si inger. Nu vorbesc aici despre copii, ci despre oameni maturi. Este interesant ca de fiecare data cand omul se intalneste cu ingerul, acesta din urma isi incepe mesajul in felul urmator: „Nu te teme…”

    Pentru tine si copilasii tai ma rog sa ai parte de cel putin un „nenea” trimis de Tatal Luminii.

Lasă un răspuns

