Platforma si autorul ei

21 Noi

matt_mullenwegScriem pe blog, in special pe WordPress ce ne trece prin cap. Unii chiar tot ce le trece prin cap. Folosim platforma pentru reclama, interrelationare, anunturi, interactiune, mesaje din diferite domenii de activitate. Luam de bun spatiul oferit si il utilizam ca mai bine, iar daca nu mai avem suficient loc, mai facem un blog. Pe WordPress ca oricum e gratis.

Dar stii cine este cel care a pus pe picioare platforma WordPress? E Matt Mullenweg. Pentru ca orice lucru are un creator si pentru ca tot ce ne inconjoara are un originator stau adesea si ma gandesc la lucrurile pe care le am zi de zi gratuit: sanatate, viata, resurse, reputatie, si adaugati si voi ce vreti. Din toate acestea ne infruptam zilnic, dar de cate ori ne aducem aminte de Datatorul lor?

Mai gandeste-te!

3 răspunsuri to “Platforma si autorul ei”

  1. Rodica Botan 22, Noiembrie, 2008 la 4:45 pm #

    Ma gindesc ca in afara de Dumnezeu, si parinti…nimeni nu prea da nimic de gratis…mai ales societatea asta globalistica in care traim…
    Trebuie sa fie un „catch” cu blogurile astea „gratuite”…Cineva trebuie ca are un avantaj de pe urma lor…dar oare ce? Informatie? Dar cui? Control? Observatie? Relatii intre oameni? Ceva trebuie sa fie ca altfel nu se dadea pe nimic…

  2. aLex 25, Noiembrie, 2008 la 12:22 pm #

    Recunosc ca si eu m-am gandit de ce am ales wordpress-ul. Puteam alege intre atatea alte platforme, insa denumirea mi-a cazut cu tronc datorita sensului ei:
    http://alexionescuthinks.wordpress.com/2007/11/05/de-ce-am-ales-wordpress-ul/

  3. Sorina 26, Noiembrie, 2008 la 8:01 pm #

    Eu cred ca nimic nu ni se da gratis, nici macar de catre Dumnezeu (chestia cu parintii e mai mult decat discutabila, Rodica: cunosc niste cazuri infioratoare de relatii parinti-copii!): Dumnezeu ne ofera TOTUL dar numai daca ne oferim pe noi insine, prin iubirea fata de El… cam asa am inteles eu…
    Oricum, multumiri SI creatorului wordpress-ului (ca si eu il folosesc, ce e drept!)!…

Lasă un răspuns

