Cerul, lucrarea mainilor Tale

26 Noi

am fost fascinat de mic de cer. Si de cel pe care il vedem ziua si seara dar si de celalalt, de locuinta vesnica.

Pentru astazi am hoinarit putin prin spatiu, printre stele si am facut diferite calcule. Oricat este de mare Universul are un Creator. Pe care il vezi in spatele creatiei Sale. Va invit la o plimbare printre stele si galaxii. AICI

Later edit: Din pacate am pierdut linkul. In situatia in care il regasesc am sa il pun.

Addena: „Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.”
Maya Angelou

Un răspuns to “Cerul, lucrarea mainilor Tale”

  1. Ioan Grosanu 27, Noiembrie, 2008 la 11:26 am #

    Nu stiu de ce dar linkul care ne chema la plimbare printre stele nu duce nicaieri???????!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

