În caz că nu aţi citit deja

30 Dec

Sousa cântă în biserică!

Andre de Sousa nu-şi petrece timpul liber prin cluburi, aşa cum fac cei mai mulți dintre fotbalişti, ci preferă să citească din Biblie şi să facă acte de caritate, atunci când nu este pe terenul de fotbal.
Religia şi fotbalul se împacă de minune în familia lui Sousa. Sportul l-a ajutat să scape de sărăcie şi să le ofere o viaţă fără griji soţiei şi fetiţei sale, dar nu uită să se îngrijească şi de suflet.
Brazilianul vorbeşte deschis şi cu multă convingere despre Dumnezeu. „Îmi place să-mi petrec timpul liber alături de soţie.

Citim din Biblie sau vorbim despre Dumnezeu. Este important să citeşti în fiecare zi câte ceva din Biblie”, povesteşte fundaşul CFR-ului, care se vede predicând într-o biserică evanghelistă, după ce îşi va încheia cariera de fotbalist. „Vreau să devin pastor. M-am gândit mult la asta şi cred că aceasta îmi este vocaţia. Am acasă un prieten pastor şi mi-a spus că mă poate ajuta să devin şi eu pastor în Brazilia sau în Paraguay. M-aş bucura pentru că îmi place să le vorbesc oamenilor despre Dumnezeu”, se confesează brazilianul.

Vrea să le predice colegilor de echipă
Sousa spune că reuşitele din carieră nu au venit întâmplător şi crede că rugăciunile sale şi ale soţiei au fost auzite. „Mă rog împreună cu soţia înaintea fiecărui meci şi îi cer lui Dumnezeu să aibă grijă să nu mă accidentez şi să nu accidentez pe nimeni. Se pare că ultima dată nu m-a auzit, pentru că m-am accidentat”, glumeşte brazilianul, care spune că are încă de pe acum calităţi de pastor.
„Peste tot pe unde am jucat, în Brazilia sau în Bolivia, obişnuiam să-i invit pe colegii mei de echipă la mine acasă. Veneau cu familiile şi le vorbeam despre fapte din Biblie. Consider că este important ca toată lumea să cunoască faptele lui Iisus. Vreau să fac astfel de şedinţe şi cu jucătorii de la CFR”, a afirmat brazilianul, care se declară un familist convins. „Nu merg niciodată în cluburi. Obişnuiesc să-mi petrec mult timp alături de Didi şi de Dubarbier. Vin şi ei cu soţiile şi mai mergem la un grătar când avem liber. Ne distrăm împreună”, a afirmat fotbalistul care are două titlul la activ, cu CFR şi cu Bolivar.

Sousa cântă în corul bisericii penticostale
Când intră în biserica penticostală din Cluj, Sousa se schimbă radical. Este vizibil influenţat de importanţa aşezământului. „Nu pot urca la pupitrul pastorului. Este un loc special, unde doar pastorii pot sta”, spune brazilianul, care povesteşte că în Brazilia se implica mai mult în activităţile comunităţii evangheliste. „Când jucam în Brazilia, făceam parte din corul bisericii la care mergeam eu. În fiecare luni cântam cu un grup de băieţi. Acolo am învăţat să cânt la chitară. Acum îi cânt doar fetiţei mele”, vorbeşte Sousa despre talentul său ascuns.

„Kaka este idolul meu”
Fundaşul CFR-ului spune că îl respectă mult pe conaţionalul său de la AC Milan, care este, de asemenea, un fotbalist credincios. „Este idolul meu nu doar pentru ceea ce face pe teren, ci mai ales pentru personalitatea sa din afara gazonului. Toţi brazilienii îl respectă. Este un adevărat exemplu”, a afirmat Sousa, care spune că religia îi apropie pe brazilieni. „În Brazilia, oamenii sunt mai credincioşi decât în România”, este de părere Andre de Sousa.

„Becali se laudă mult”
Sousa nu-l consideră un bun creştin pe finanţatorul Stelei, care vorbeşte mereu despre actele de caritate pe care le face. „Am observat că şi Gigi Becali este foarte credincios. Cred însă că nu este bine să te lauzi mereu cu faptele tale bune. În Biblie scrie că, atunci când dăruieşti ceva, nu trebuie să te uiţi în dreapta sau în stanga. Nu trebuie să te intereseze dacă te vede sau nu cineva. Trebuie să te vadă doar Dumnezeu”, a explicat fotbalistul.

Din Prosport via Vaisamar

4 răspunsuri to “În caz că nu aţi citit deja”

  1. romoflorin 30, Decembrie, 2008 la 10:35 am #

    Super marturia! Imi place critica facuta lui Becali 🙂

  2. teologeanu 30, Decembrie, 2008 la 7:41 pm #

    Alaturi de Kaka si Lucio marturia lui poate avea impact in lumea in care noi nu avem totdeauna acces.

    Despre Becali ce sa mai zicem?

  3. vaisamar 31, Decembrie, 2008 la 11:46 am #

    Răspuns-am parţial la „brovocare”… 🙂

  4. teologeanu 31, Decembrie, 2008 la 7:48 pm #

    văzui 😉

Lasă un răspuns

