2008. Ce-am vrut, ce-am primit, ce n-am dorit

31 Dec

Iacată s-a sfârşit încă un an. NU e momentul să fiu nostalgic, nici nu prea îmi stă în fire să cad în butoiul cu melancolie. Dar, ca oricare dintre voi am avut dorinţe, aşteptări şi lucruri care m-au luat prin surprindere.

Ce-am vrut am dorit sa scap mai uşor din situaţii complicate. Nu s-a întâmplat totdeauna după cum voiam eu. Şi a fost bine. Am dorit să scap nepedepsit când am greşit. Nici asta nu s-a întâmplat. Şi tot bine a fost când privesc în urmă.

Ce-am primit. Oportunităţi la care nu mă gândisem, critici care m-au pus pe gânduri şi au stârnit în mine dorinţa de a excela.

Ce n-am dorit şi totuşi am primit. Lucrări de care m-am temut, victorii care m-au făcut să mă simt mic, verdicte care m-au pus pe gânduri şi întâlniri din care am ieşit bine dar şi puţin sifonat.

Ce aş vrea în 2009? Binecuvântari pe care nu ştiu să le cer, experienţe care să mă apropie de Dumnezeu, înfrângeri care să mă înalţe, capacitatea de a spune „facă-se voia Ta”

Să aveţi un an cu experienţe care să vă apropie de Dumnezeu!

Ruben Ologeanu

2 răspunsuri to “2008. Ce-am vrut, ce-am primit, ce n-am dorit”

  1. jugariu 31, Decembrie, 2008 la 10:27 pm #

    Mai… mai… sa fie prima data cand te semnezi cu tot numele? 🙂

    Sa dea Domnul sa ti se implineasca dorintele… dar cred ca de multe ori cand dorim ceva nu stim de fapt ce ne dorim… asa ca am invatat sa imi doresc sa primesc ce vrea El.

  2. teologeanu 1, Ianuarie, 2009 la 1:49 pm #

    Multumesc pentru ganduri Cristian 😉 La mine cea mai mare provocare e sa zic „faca-se voia Ta”. Daca ajung sa traiesc dupa acest principiu am realizat mult.

    PS. Nu am semnat cu tot numele. 🙂

Lasă un răspuns

