Cate tari poti numi in 5 minute?

1 Ian

45

Created by OnePlusYou
5 răspunsuri to “Cate tari poti numi in 5 minute?”

  1. Paula 2, Ianuarie, 2009 la 6:31 pm #

    Am facut testul, dar am uitat sa pun virgula intre tari, asa ca rezultatul e 0 Sunt curioasa cate am numit, dar n-am rabdare sa mai refac testul. 😛

  2. roseinthedesert 2, Ianuarie, 2009 la 9:52 pm #

    91 🙂

  3. teologeanu 2, Ianuarie, 2009 la 10:34 pm #

    Felicitari.
    Paula, nu cred ca trebuia s apui virgula intre tari.

    Rose in desert,
    frumos scor. Daca ti-ar fi sunat telefonul cum mi-a sunat mie poate ca te luam 🙂

    La cea cu cadavrul nu se baga nimeni?

  4. roseinthedesert 2, Ianuarie, 2009 la 11:40 pm #

    mi-a placut testul foarte mult 🙂 la Africa am avut ceva probleme, adica am intrat in panica uitandu-ma la cronometru si mi-am pierdut concentrarea :)) O scuza buna 😀

  5. teologeanu 3, Ianuarie, 2009 la 9:57 pm #

    felicitari, rose. Esti recordman pe aici

Lasă un răspuns

