Cautati si veti gasi… pe CatholicGoogle

5 Ian

Avem si CatholicGoogle alaturi de GodTube. Spune sursa ca motorul care face cautarile foloseste acelasi algoritm precum fratele lui mai mare si mai secular. Diferenta dintre cele doua motoare este aceea ca la anumite cautari, prietenii stiu mai bine, nu sunt returnate aceleasi rezultate.

O fi bine, o fi rau, va las pe voi sa decideti.

Sursa in romana AICI

2 răspunsuri to “Cautati si veti gasi… pe CatholicGoogle”

  1. Alin Cristea 29, Ianuarie, 2009 la 11:20 pm #

    Blogosfera evanghelică – Mesaj către bloggerii evanghelici

    Ediţia a II-a a Premiilor Thymos pentru bloguri evanghelice (50 de premii) va avea loc la Cluj în 31 ianuarie 2009. Afişul, care poate fi preluat, se găseşte pe blogul România Evanghelică, unde am afişat şi o listă cu 25 de nominalizări pentru categoria Cea mai interesantă postare (2008). Mai sînt cîteva zile în care puteţi face propuneri pentru cele trei categorii principale sau propune bloguri pentru cele 50 de premii.

    V-aş ruga să îmi comunicaţi date publice (nume blogger, localitate, confesiune, data lansării etc.) despre blogul vostru pentru a actualiza informaţiile despre cele 540 de bloguri evanghelice – am prezentat informaţiile pe care le am în postarea “Blogosfera evanghelică – Mesaj către bloggerii evanghelici”.

    http://romaniaevanghelica.wordpress.com

    Ce localitate consideraţi că ar fi potrivită pentru Festivalul Bloggerilor Evanghelici?

Trackbacks/Pingbacks

  1. Catholic Google « Jurnalul calatoriei mele… - 6, Ianuarie, 2009

    […] vorbind, articolele aparute pe diferitele bloguri romanesti, am dat de o postare a lui Teologeanu din care am aflat vestea. Se pare ca versiunea catolica a lui Gogu, cum i se mai spune prin unele […]

Lasă un răspuns

