Iar am scapat cu viata

17 Feb

In fiecare zi inverc sa invat lucruri noi si sa imi inving diferite temeri, sa depasesc provocari esentiale pentru dezvoltarea personala. Si, slava Domnului, gasesc tot felul de provocari la fiecare pas. Una dintre ele este intalnirea cu functionarele Oficiului Postal 16. De fiecare data cand am mers am invatat cateceva despra rabdare, amabilitate, viata anosta, lehamite. Azi am mers din nou la intalnire, de dat aceasta am scapat basma curata. E una din putinele, rarissime chiar, zile in care toate documentele au fost in regula, coletele bine facute,

Azi pot rasufla usurat. Iar am scapat cu viata.

Dar maine…!?!

Un răspuns to “Iar am scapat cu viata”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Când taxatoarea (crede că) îți face un favor « Teologeanu - 18, Septembrie, 2009

    […] Astea sunt faptele. întrebarea mea este dacă ați avut experiențe similare cu persoane care merg obligate la muncă, cu persoane care îți fac un mare favor că îți încasează impozitul pe mașină sau că îți fac un mare hatâr că îți dau voie să plătești la ghișeul unde sunt atotputernice o amendă (am pățit și așa ceva). Am scris și altă dată despre experiențe similare […]

Lasă un răspuns

