Circulatie, nu gluma

27 Feb

Dupa ce mi-am ispasit pedeapsa pentru cea mai comuna greseala a soferilor bucuresteni 🙂 am inceput sa fiu mult mai atent. Am insa o mica nedumerire: cum se acorda prioritatea in clipul de mai jos?

Alta: ia uite ambuteiaj aici:

2 răspunsuri to “Circulatie, nu gluma”

  1. Rodica Botan 28, Februarie, 2009 la 10:25 am #

    Pai aia care mergeau drept se opreu sa treaca aialalti de mergeau aiurea din toate partile…wow…

  2. anamaria 28, Februarie, 2009 la 7:20 pm #

    bucurestiul e parfum 🙂

Lasă un răspuns

