Un evanghelic roman din Mexic da un mesaj optimist

1 Mai

marcel-vasilacheIn vreme ce stirile despre Mexic sunt extrem de sumbre, un roman stabilit acolo de sapte ani ne trimite vesti incurajatoare despre situatia de la fata locului vis a vis de spaima provocata de gripa porcina dar si de atitudinea copiilor lui Dumnezeu in fata evenimentelor de acest gen. Este vorba despre Marcel Vasilache, scriitor evanghelic nascut in Barlad casatorit cu o mexicanca.

Iata ce spune intr-un interviu recent:

„Oamenii încearcă să-şi continue vieţile”

Pe 21 noiembrie 2001, scriitorul Marcel Vasilache ajungea pe aeroportul din Ciudad de Mexico. S-a îndrăgostit mai intâi de actuala lui soţie, apoi de Mexic. Aşa că nu va pleca de aici, cu toată agitaţia legată de gripă. Trăieşte liniştit, alături de familie, în oraşul Queretaro şi se încrede cu toată tăria într-un Dumnezeu care-i apără pe toţi cei ce-L caută. … Nu ştie de soarta altor români de acolo pentru că nu există o comunitate clar definită. Un lucru e sigur: românul va rămâne, alături de familie, în Mexic. „Nu mă gândesc să mă întorc în România fiindcă mă încred în ce spune Biblia: «Nu trebuie să te temi nici de groaza din timpul nopţii, nici de săgeata care zboară ziua, nici de ciuma care umblă în întuneric, nici de molima care bântuie ziua nămeaza mare». Sunt liniştit, cu întreaga mea familie, fiindcă ne încredem într-un Dumnezeu care poate să-i protejeze pe cei care Îl caută. Aici am locul de muncă, îi am pe părinţii mei, pe soţia şi pe fiica mea”, încheie Vasilache.

din Evenimentul Zilei

Lasă un răspuns

