Lucas

9 Iun

e in forma si tare voios.

Recurge le tot felul de siretlicuri pentru a obtine ce doreste. Una din ispravile care m-au amuzat s-a intamplat sambata. Am luat o cutie cu bomboane din care s-a servit intens. Ulterior i-am luat cutia si i-am spus ca nu mai are voie. S-a invartit in jurul meu cu fel de fel de pretexte, iar in final a luat usor cutia si a deschis-o. Stia ca nu mai are voie sa manance. Asa ca s-a gandit la altceva. A scos bomboanaele si a inceput sa le cantareasca in palma, sa le analizeze, iar in final m-a intrebat daca ii dau voie sa mearga cu ele sa le duca in frigider. Stiind cat de mare este ispita pentru el l-am rugat sa le lase pe masa. Si au stat acolo pana a venit Ana Maria care nu stia foarte multe despre interdicitie. Si astfel au sfarsit ultimile trei sau patru bomboane. Mancate de… Lucas!

IMG_0088

Cu gura plina!

IMG_0142

In cautarea furnicilor!

4 răspunsuri to “Lucas”

  1. Cristi Jugariu 10, Iunie, 2009 la 7:43 am #

    De ce nu ma mir oare? 😀

    Poate pentru ca am niste amintiri din studentie cu taticul lui? 😛

    • teologeanu 10, Iunie, 2009 la 8:50 am #

      Ti se pare ca seamanam? Sau vorbesti de inocenta lui?
      Au trecut zece ani, Cristi, de la inceperea facultatii. In prima varianta 🙂 cum bine stii. Intre timp. Poate ca ar trebui organizata o intalnire. 😉

  2. Cristi Jugariu 10, Iunie, 2009 la 9:46 am #

    Pai poate facem o intalnire la soso la nunta;)

  3. teologeanu 10, Iunie, 2009 la 11:12 am #

    Chiar asa repede nu ajung! Ideea nu e rea.

Lasă un răspuns

