De la muncă

15 Iul

Azi am pus la poștă numărul 4 din Creștinul Azi. Vă las să vă delectați cu coperta I:Revista

2 răspunsuri to “De la muncă”

  1. Stoica Timotei 16, Iulie, 2009 la 5:20 pm #

    am postat raspunsul acesta si pe blogul meu, dar ma gandeam sa il postez si aici pentru a il putea citi intr-un timp cat mai rapid… adica atunci cand ai nevoie… si ma gandesc ca ai acces mai usor si mai direct la blogul acesta al tau decat la al meu… raspunsul este acesta:
    „se poate folosi(daca sunt mai multe imagini- se pot folosi)… m-as bucura daca mi-ai da si mie numarul revistei in cateva exemplare unde vei publica… sa fie pentru mine unul si pentru biserica, cateva… multumesc si Domnul sa te binecuvinteze frate Ruben! :)”

    Eu voi pleca in practica in Oltenia chiar maine dimineata si probabil ma voi intoarce peste doua saptamani…cam acesta ar fi programul, dar se va putea schimba… in legatura cu revistele cerute mai devreme(in acel raspuns pe care ti l-am dat)… Poti sa pui cateva reviste deoparte din acel numar unde vei publica si cand voi veni la Bucuresti voi trece pe la Isus Mantuitorul si o sa vorbim in privinta acestora. Multumesc mult.

    Fii binecuvantat!!!

    • teologeanu 16, Iulie, 2009 la 9:17 pm #

      Domnul cu tine si te astept prin Bucuresti. Bineinteles ca poti obtine numerele respective din revista.

Lasă un răspuns

