Porunca a unsprezecea: Să nu pui link

8 Aug

linkFără să incriminez în mod direct pe careva, pentru că nici eu nu pot ridica piatra asta, am observat preferinţa unor respectaţi bloggeri de a se feri cu străşnicie să publice link-uri care au legătură cu subiectele pe care le abordează. Dacă faceţi un survey pe oricare din blogurile evanghelice top 10 veţi descoperi acest lucru. Nu spun că sunt total nevinovat de meteahna asta, dar, pe cât posibil, încerc să scap de ea.

1/2 on topic: nu este postarea materialelor fără a cita sursa, echivalentul hulitului copiat?

Şi ca să mă încadrez şi eu în trend, uite că nu dau link-uri, dar vă spun că exemple puteţi găsi la cel puţin doi bloggeri care au postat ieri şi azi. Succes!

2 răspunsuri to “Porunca a unsprezecea: Să nu pui link”

  1. Alin Cristea 8, August, 2009 la 9:17 am #

    Prima oară am spus: da, un subiect interesant, care ar merita dezbătut. Și m-am pregătit să scriu.

    Apoi m-am gîndit dacă nu cumva nu sînt eu unul dintre cei doi bloggeri și mi-am verificat postările.

    Ultima oară am spus: Aha, cred că de mine voia să se lege omu’, avînd în vdere că am afișat postarea: Uniunea Baptistă – penibil flux de știri (3).

    Păi hai să discutăm bărbătește. Știu că nu prea se obișnuiește, dar am putea să încercăm, nu?

  2. teologeanu 8, August, 2009 la 12:02 pm #

    Alin,
    nu eşti singurul, din păcate, care uită să mai pună din când în când linkuri. Am spus şi eu mai ridic piatra din când în când, dar de regulă o las jos, din motive uşor de înţeles.

    Eşti binevenit să scrii despre subiect, poate aşa ne mai aducem aminte de faptul că este cinsitit să îl amintim pe cel care şi-a pus neuronii la lucru.

    Despre articolul la care faci referire îţi spun doar că fiecare este liber să îşi dea cu părerea. Sunt adeptul libertăţii de exprimare, chiar dacă nu aunt întotdeauna de acord cu metodele alese sau cu subiectele în cauză. În ceea ce mă priveşte criticile m-au ajutat să devin mai bun.

    PS. Succes la Cristia!

Lasă un răspuns

