Puștan dă București

4 Sep

De la capul locului fac precizarea că textul se referă la ultimile 20 de minute ale evenimentului.

Am ajuns la Palatul copiilor și în special în sala mare după un drum sinuos printre tonete cu felurite „naturalețuri” menite să detoxifice, tonifieze sau pur și simplu să îți bage mâna în buzunar sub pretextul unei vieți echilibrate. Când am ajuns la intrarea din dreapta, surpriză! Nu mai era loc. Am încercat și varianta alternativă: intrarea din stânga. Aici, altă surpriză: am reușit să văd mai bine printre cei postați în ușă.

Sunt plăcut surprins să văd că Pustan et Co. reușește să umple sala de tineri într-un loc în care în fiecare zi poți fi invitat la câteva evenimente care au loc în același timp. Mi-a plăcut atmosfera creată de grupul de închinare. Aș zice și de predică dar nu am prins-o. Așa că mă rezum la un dialog pe care l-am auzit în timp ce coboram:
– A fost excelent. Nu a fost cine știe ce, dar mi-a plăcut atmosfera.
Dacă au fost și alții si au prins mesajul sunt invitați să contribuie.

Am înțeles din discuțiile cu cei care au ajuns mai devreme că nu a fost neapărat un mesaj evanghelistic, ci mai degrabă unul motivațional.

Pe scurt: e bine că au loc astfel de evenimente.

PS. Nu sunt fan / adversar Pustan. Am mers să observ omul care scrie o carte (cel puțin) în care afirmă că Rosinante e iapă și că hainele miroase, dar ăsta e un draft pe care îl tot amân de vreun an. 🙂
PEACE!

3 răspunsuri to “Puștan dă București”

  1. Alin Cristea 4, Septembrie, 2009 la 1:00 pm #

    Nu se pune virgulă între subiect și predicat. Pustan et Co., reușește…

  2. Alexandru 4, Septembrie, 2009 la 9:36 pm #

    Ce om simplu, ce Dumnezeu extraordinar

Lasă un răspuns

