M-am hotărât să-L urmez pe Isus

11 Oct

Este principalul motiv pentru care facem tot ce facem. Este singurul lucru important, la urma urmelor. Restul sunt detalii mai mult sau mai puțin semnificative. Imitatio Christi este idealul.

7 răspunsuri to “M-am hotărât să-L urmez pe Isus”

  1. Stoica Timotei 11, Octombrie, 2009 la 1:33 pm #

    M-am hotarat sa-L urmez pe Isus! 🙂

    Astazi, in Crevedia un tanar a hotarat sa faca in mod public hotararea lui de a-L urma pe Hristos, in apa botezului. Am scris un scurt articol pe care il poti gasi [url=http://tanarliber.blogspot.com/2009/10/botez-nou-testamental-crevedia-11102009.html]aici[/url] .

    Mare bucurie este din cauza faptului ca Usa Harului mai este inca deschisa. Slava Domnului!

    Frate Ruben, doresc ca Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va intareasca in lucrarea pe care o faceti!

  2. teologeanu 12, Octombrie, 2009 la 10:53 am #

    Frumos spus Timotei.
    As avea ceva rețineri la formularea cu ușa harului 😉

  3. Stoica Timotei 12, Octombrie, 2009 la 11:05 am #

    As putea sa le stiu si eu pentru ca sa ma corectez pe viitor?:D

    • teologeanu 12, Octombrie, 2009 la 11:33 am #

      Ușa harului este un concept inovator, care însă nu se regăsește în Scriptură 🙂

      Musai să citești AICI

  4. Th3Lov3OfG0d 13, Octombrie, 2009 la 8:29 am #

    Apocalipsa 2:21 nu poate fi un argument pentru „o vreme a harului” pe care Dumnezeu o da fiecarui om, dupa care … s-ar putea sa „se pomenească venit prea târziu” Ev4:1?
    Sau conceptul de usa a harului se refera la o stare generala, universala? Iar versetele de mai sus se refera la o vreme individuala , si de aici diferenta ???

    • teologeanu 13, Octombrie, 2009 la 10:21 am #

      Din cate inteleg eu, conceptul (usa harului) este folosit in termeni generali. O vreme in care este har, apoi gata. S-a inchis usa. Sau pe la noi pe la baptisti mai canta „vedem incet cu harul se ridica”. In ambele variante, in ceea ce ma priveste, cred ca este o diferenta in ceea ce priveste vremea pocaintei de care beneficiaza individul si vremea in care harul, in general vorbind, este prezent in lume.

      Oricum, scopul principal al vietii mele nu este sa marchez momentul cu creionul si sa trag linie, ci sa ma bucur de har si sa il fac vizibil si pentru altii.

  5. Th3Lov3OfG0d 14, Octombrie, 2009 la 11:51 am #

    Pai daca exista diferenta intre cele 2 (har universal si har individual) … atunci … prefer si eu la „sa ma bucur de har si sa il fac vizibil si pentru altii.” Mult succes si ajutor de la Domnul !!!

Lasă un răspuns

