Seara studenților

11 Oct

M-am întors acum câteva clipe de la Seara studenților, un eveniment organizat în biserica în care am bucuria să slujesc. Am fost plăcut surprins de mobilizarea tinerilor locali: Oti, Marian, Andreea, Catalina, Diana, Silvia, sora Vetuța și prăjiturile ei. A venit încărcată ca o albină 🙂 Dacă l-am scăpat pe careva vă rog să mă taxați.

I-am ascultat pe Profides, de fiecare dată mai buni. Cu melodii mai vechi și mai recente, am gustat concursul organizat și am apreciat disponibilitatea lui Florin de a conduce programul deși nu l-am pus așa de bine în temă.

Mulțumesc tuturor celor care au participat, celor care au avut bunăvoința de a anunța evenimentul, celor care s-au rugat. Fără sprijinul vostru, proiectul ar fi rămas doar un vis frumos.

PS: Tinerilor puteți fi echipa de slujire pe care și-o dorește orice păstor. 🙂
Nu uitați de II Timotei 1:6-7

De aceea îţi aduc aminte să înflăcărezi darul lui Dumnezeu, care este în tine prin punerea mâinilor mele. Căci Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frică, ci de putere, de dragoste şi de chibzuinţă.

Biblia On line

Lasă un răspuns

