Un motiv de mulțumire

24 Oct

Am discutat în postul anterior 🙂 și despre faptul că mâine vom avea sărbătoarea mulțumirii la Biserică. Azi am privit la câteva imagini și am găsit o sursă continuă de mulțumire. Asta până prin Aprilie când vor fi deja două 🙂

Chiar și atunci când se prezintă cu capsele și cu o bucată din pânza canapelei în mână spunând că nu are nimic, chiar și atunci când încearcă noile creioane pe pereți, chiar și atunci când… (am mintea destul de scurtă pentru astfel de lucruri – doar asta este una din calitățile părinților, să uite năzdrăvăniile, nu?) tot reușește să mă facă să zâmbesc.

Dragi cititori și cititoare, iată-l! Lucas la trei ani! Împliniți pe 27 Octombrie.

lucas dormind

PS:
Un mic dialog avut zilele trecute:
-Lucas, cum vrei să îl cheme pe frățiorul sau pe surioara ta?
-Spiderman
Speachless 🙂

3 răspunsuri to “Un motiv de mulțumire”

  1. Rodica Botan 25, Octombrie, 2009 la 4:07 am #

    …”Ia in seama binecuvintarile…
    Domnul ti-a facut parte si din ele…”

    Ceva interesant despre binecuvintari…totdeauna se inmultesc!!!
    🙂 Felicitari

  2. bobe 25, Octombrie, 2009 la 5:22 pm #

    Si daca e surioara?

Lasă un răspuns

