Cum să reacționez?

10 Noi

Azi am primit, în urma postului (disciplina spirituală) și a rugăciunii, răspunsul la o problemă care mă frământa de ceva vreme. Este o situație mai specială pentru care m-am rugat ceva vreme. Azi, când am ajuns acasă am aflat răspunsul. Nu era cum mă așteptam, dar nici negativ nu este. Sunt acum într-o mică dilemă: să mă bucur că am primit răspuns sau să insist să primesc răspunsul pe care îl doresc?

Mai am alte câteva motive de rugăciune și post și pentru pașii următori pe care trebuier să îi fac. Toate, însă, la timpul lor.

PS. Sunt mulțumit de răspuns și recunoscător lui Dumnezeu.

7 răspunsuri to “Cum să reacționez?”

  1. Th3Lov3OfG0d 11, Noiembrie, 2009 la 1:01 am #

    Cuvantul ne invata ca DA-ul nostru sa fie DA si sunt de parere ca Dumnezeu a lasat acest principiu tocmai pentru ca asa este natura Lui. Sunt 97% de parere ca e vremea MULTUMIRII pentru RASPUNSUL PRIMIT, dar totusi … imi rezerv 3% pentru varianta ca Dumnezeu ar putea schimba rezultatul. Daca iti analizezi bine motivatiile si toate detaliile problemei si consideri ca raspunsul primit nu este potrivit, atunci … mai roaga-te. Cred ca rugaciunea corecta este DOAMNE CARE E VOIA TA IN SITUATIA X? si nu o atitudine de insistenta sacaitoare pentru un raspuns pe care il stiu si il vreau cu orice pret. Pentru varianta din urma, daca ne vede incapatanarea, Dumnezeu probabil ne va da lucrul cerut, dar acesta nu ne va fi de nici un folos, sau mai rau … vom avea de suferit consecinte.
    Multa lumina si intelepciune de sus !!!

  2. Theodora 18, Noiembrie, 2009 la 1:56 am #

    Frate Teologeanu, lamureste-ma si pe mine. Daca tii post si te rogi primesti sigur implinirea dorintei tale? Adica faci efortul, da’ merită, nu?
    Zici ca mai ai doar cateva motive de post si rugaciune, pentru alte cateva obiective si dup-aia gata.
    Exista un numar limita de dorinte/obiective? Ca la pestisor?

    • teologeanu 18, Noiembrie, 2009 la 7:49 am #

      Primești răspuns. Punct.

    • teologeanu 18, Noiembrie, 2009 la 7:51 am #

      Nu am spus că după aceea gata, am tereminat cu nevoile. Ci vreau să spun că în acest moment două sunt provocările cele mai grele peste care trebuie să trec. Iar la una am priimt răspuns. Nu cum mă așteptam, ci cum este bine și corect.

  3. Theodora 18, Noiembrie, 2009 la 11:36 am #

    Punct si virgula. Credeam ca postul si rugaciunea sunt pentru inlesnirea comuniunii cu Dumnezeu, pe care neincetat o dorim si o cautam, nu doar cand avem nevoie sa ni se rezolve niste probleme stringente. Dumnezeu e doar secretarul de serviciu sau am inteles eu gresit?
    Si apoi, poate omul sa fac vreun efort pentru care sa fie suficienta rasplata bunatatii lui Dumnezeu, chiar post si rugaciune?
    Sunt de acord ca la EL trebuie sa cerem ajutor in nevoie si, prin rugaciunile Maicii Domnului, daca vom crede cu toata inima si credinta noastra, vom primi raspuns. Dumnezeu vrea ca tot omul sa se mantuiasca si la cunostinta adevarului sa vina. Cat despre raspunsul la rugaciunea ta, iata ce zice un mare Sfânt Părinte.
    Iertare!

    http://www.crestinortodox.ro/cuvinte-duhovnicesti/68676-implinirea-dorintelor

  4. teologeanu 18, Noiembrie, 2009 la 5:08 pm #

    Postul și rugăciunea, pe lângă înlesnirea comuniunii cu Dumnezeu sunt și discipline spirituale. Nu am spus că apelez la post și rugăciune doar în momente extreme sau ca la modalități prin care îl constrâng pe Dumnezeu să acționeze.

    În privința rugăciunilor adresate Mariei, NU sunt de acord cu tine. Ea este, fel ca și noi un om, singurul mijlocitor între om și Dumnezeu este Isus Cristos.

    Toate cele bune

  5. Th3Lov3OfG0d 18, Noiembrie, 2009 la 11:15 pm #

    POSTUL nu determina o schimbare in Dumnezeu, ci determina schimbare IN NOI: zdrobeste eul si lasa lor Duhului Sfant sa domneasca mai mult.
    Si legat de RUGACIUNE, la fel cum zicea Teologeanu mai sus, Biblia afirma ca „SINGURUL mijlocitor intre Dumnezeu si om este omul Isus Hristos”. Ideea conform careia Fecioara Maria si sfintii ar mijlocii este folclor, nu are nici o baza in Sfanta Scriptura. Si daca tot veni vorba de „mijlocire” … ganditi-va la lucrarea de mijlocire ca la o INTERMEDIERE. Isus nu se roaga pentru noi inaintea Tatalui, ci MEDIAZA accesul nostru prin rugaciune. Exemplificat: stand inaintea lui Dumnezeu Tatal spune „Tata, asculta-l pentru ca este unul dintre cei pentru care am murit la Calvar, este unul care crede in mine”. Si PRIN EL avem apoi dreptul de a-i cere Tatalui ceea ce ne lipseste.
    (incerc in orele sau zilele ce urmeaza sa scriu un articol despre asta pe blog-ul meu http://privesteinsus.wordpress.com – inspirat din cartea „Rugaciunea de mijlocire” de Dutch Sheets)

Lasă un răspuns

