Una politică

16 Noi

Se apropie alegerile și mi-am dat seama că nu am spus mare lucru despre acest subiect, deși în funcție de rezultat vom trăi cel puțin la fel de bine ca până acum. Nu doar americanii sau britanicii au celebrii cercetători care fac descoperiri uluitoare. Astăzi, căutând să aflu dacă mai circul mâine cu metroul, am dat peste o senzațională descoperire a cercetătorilor români. Iată la ce concluzie au ajuns acești cercetători:

Candidatul Antonescu tinteste in mod evident functia de Presedinte (vezi frecventa referirilor) pe care o invoca in toate discursurile rostite pana acum in campanie, insistand asupra reprezentarii intereselor oamenilor.

De pe Hotnews.

Senzațional. Țintește la funcția de Președinte. În mod evident. Pun pariu că și Băsescu și Geoană tot acolo țintesc. Și nu am făcut prea multe studii politice. Voi ce ziceți?

3 răspunsuri to “Una politică”

  1. rasvancristian 17, Noiembrie, 2009 la 12:35 am #

    Băsescu e saşiu: el cum ţinteşte? 🙂

    Problema nu e să ţinteşti, ci să cinsteşti… ceea ce nu prea văd cine o va face.

    • teologeanu 17, Noiembrie, 2009 la 11:17 pm #

      El nu țintește, el ochește. Și după aceea sticlește. Nu e frumos să râdem de oameni Răsvan. Și eu am astigmatism.

      Candidat cinstit, hmm, nu este unoximoron?

  2. Theodora 18, Noiembrie, 2009 la 1:50 am #

    Da’ cum v-aţi dumiritiră că toţi „aceştia” se ţinstesc după foncţie? Câtă intelighentia, curat bampiri, ăăăă ziaristi.

Lasă un răspuns

