Survivor

17 Noi

Azi am parcurs drumul de acasă până la birou în două ore și treizeci de minute.
Mulțumesc din inimă Ră2. Suntem solidari cu voi.

Un răspuns to “Survivor”

  1. Simona 17, Noiembrie, 2009 la 7:28 pm #

    Buna seara Ruben,
    Sunt aici pentru ca am de impartasit o intamplare reala, plina de lectii de viata, intamplare care este o marturie a iubirii si harului lui Dumnezeu. Povestea mea are happy-end si, eu cred, ca este nevoie ca sufletele indurerate sa stie ca exista intodeauna o speranta si ca Dumnezeu este un un Facator de miracole. Marturia mea este cuprinsa in blogul pe care il am in lucru si pe care am inceput sa-l promovez. Adresa lui este http://www.alcoolism.info. Rugamintea mea este urmatoarea: daca consideri ca ceea ce este scris acolo trebuie sa fie cunoscut de cat mai multa lume care se confrunta cu problema alcoolului in familie, te rog sa postezi linkul acestui blog pe blogul tau. Daca el va reusi sa aduca mangaiere si speranta macar unui suflet, munca mea si amabilitatea ta nu au fost zadarnice.
    Iti multumesc!
    Cer in numele lui Isus Cristos, Domnul meu, binecuvantari nenumarate in viata ta!
    Simona

Lasă un răspuns

