La revedere B……..a.com!

7 Dec

Pe contul de Facebook am primit felurite cereri de adăugare de prieteni. Pe unii i-am adăugat la cererea lor, pe alții i-am căutat eu, pe alții i-am ignorat (să-mi fie iertată insensibilitatea) iar pe alții i-am eliminat. Un caz este ale unei persoane care îmi trimitea zilnic fel de fel de cadouri de pe Farmville (nu știți ce e ăla?!?). Nu mai aveam loc de atâtea orătănii: rațe, capre, vaci, oi, pomi de toate felurile. Remove a scris pe etichetă.

Azi, am avut „bucuria” să descopăr o altă perlă, tot pe Facebook. Am adăugat mai demult, la cererea ei, o persoană care administrează bisericata.com. Am mai trecut din când în când pe acolo, ca românul la biserică: de Paște și de Crăciun. Astăzi am găsit un articol scris la repezeală, o grabă similară cu cea a candidatului G. când vine vorba de împărțit mulțumiri și promisiuni din postura de președinte. Autorul a dat drumul unui articol cu titlul: LA REVEDERE` va spunem domnule Basescu/video iar comentariile nu au întârziat să apară. Remarc ironia unuia:

Si tot odata va rog sa reganditi specificul site-ului dvs, ca vad k nu mai are loc D-zeu pe el.Macar sa stim ce site accesam. In niciun caz nu se mai poate numi biserica.com ci cre k mai bine pesteradetalhari.ro.

E drept, fiecare are dreptul la propriile opinii. Doar că nu cred că ele trebuie exprimate oriunde și oricum. Redau cuvintele unui om pentru care am oarece respect: Un om înțelept gândedște tot ce spune și nu spune tot ce gândește.

Nu vreau să fiu înțeles ca un suporter al unuia sau ca un adversar al altuia, dar uneori mai trebuie și puțină chibzuință. Vă aduceți aminte de rândurile de mai sus despre Facebook? Ei bine, La revedere vă spunem Bisericata.com!

Lasă un răspuns

