KIKAut of my minds

14 Dec

Azi am avut un drum prin zonă și m-am gândit că nu ar strica să trec pe la mult reclama(tul) magazin de mobilă, competitorul direct al IKEA, KIKA. Mi-a fost destul de greu să ajung, au lipsit aproape în totalitate direcționalele. La un moment dat am rămas pur și simplu de izbeliște într-un sens giratoriu și am mers la plezneală până am nimerit, cu greu pe sensul de mers spre magazin.

În interior bătea vântul. În parcare am numărat cincisprezece mașini. Și la un chioșc de la Obor erau mai mulți clienți decât la ei. Am mers prin magazin împreună cu soția și nu am numărat mai mult de 20 de oameni. Pentru că ne era foame am mers la restaurant să luăm ceva: patru-cinci feluri de mâncare ne așteptau sleite. Orez, fasole, cartofi, pulpă de porc și ceva cu miel. Am decis că pot rezista fără să mănânc. I-am luat soției pulpă de miel cu cartofi. Atunci am aflat de la ea că era rece!

Pentru că aveam un termen de comparație am plecat repede-repede întrucât atmosfera părea extrem de sumbră. Și pentru că traficul spre București era prea aglomerat am mai întârziat cincisprezece minute la Fashion Outlet. O altă capodoperă.

Concluzie: IKEA rulez!
PS. Marius P. poți să le arăți șefilor tăi acest post 🙂

Lasă un răspuns

